mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya akşam eve gelince taşıyım dedim. kilitleri açtım şifreleri aldım içeri depozit yatırdım. nisan ayı boyunca devam edecek diyince rahattım. nasıl doldu. limitsiz dediniz. nisan ayı boyunca dediniz.
Merhaba,
Not olarak da belirttim az önce, "Evet limitsiz olarak belirlenmişti ancak alan adı sağlayıcısı, Verisign tarafından sonradan bir limit koyuldu. 5000 limit belirlenmiş. Bu limiti de doldurduk tabi".

Bu durum bizim için de kötü oldu.


DijitalDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle kampanya için teşekkür ederiz. Tadı damağımızda kaldı gerçekten keşke ilk dediğiniz limitsiz ve nisan ayı boyunca olsaydı. Saatler içinde biteceğini inanın ki bilemedik. Bir de bizden kaynaklı olmayan tamamlanamayan transferler var panelde bekleyen. Onay mailiyle ilgili sıkıntıdan kaynaklı bekleyen transferler yani. Bu transferlerde 0.99$ olması gerekiyor. Çünkü kampanya sürerken başlatmıştık bunları. Bir de içerideki kalan depozitolarımız ne olacak? Bize sorulmadan tamamlanamayan transferlerden 8 er dolar kesinti yapılmaz değil mi? Lütfen bu konuda da aydınlatınız bizi. Sizden detaylı bir cevap bekliyoruz bu konuda. Yeni kampanyalarınızı da sabırsızlıkla bekleyeceğiz.
Merhaba,
Kampanya sürelerince olan tüm domainlerin transfer işlemleri başladı. Depozitodan kesilmeme sorunu oluştu sonra. Yarın mesai saatleri içerisinde kesintiler olacak. Hem sorunla ilgili hem de transferlerle ilgili detaylı anlatımları yarın mesai saatleri içerisinde vereceğim. Ancak merak etmeyin, ters bir durum yok

İlginize müteşekkiriz.