Herkese merhaba,
Alan adı sağlayıcısında bulunan transfer limitimiz doldu arkadaşlar. İnanın bu kadar ilgi beklemiyorduk. Onlarca domain transferi gerçekleşti, onlarca bayi aramıza katıldı. Nisan ayı sonuna kadar düşünüyorduk ancak 3 günde limitimiz doldu.
Gönül .net - .org için de aynısını yapmayı isterdi; ancak başka bahara diyelim. Yeniden benzer kampanyalarımız olacaktır. Her yıl bu şekilde kampanyalar yapmaktayız.
Şöyle bir bilgilendirme yapayım: Şu anda domain transferi yaptınız, yenileme ücretinde yüksek fiyat çıkar mı diye soranlar var. Açıkça belirtelim ki fiyatlar bizde hep sabit. Bugün .com piyasa fiyatı neyse o fiyattan veririz, keza yenileme fiyatı da öyle. Alan adlarınız için yapabileceğimiz işlemler olursa lütfen çekinmeden Domain Name API üzerinden destek talebi oluşturun. Bizzat yardımcı olmaya çalışacağım.
Domain transferinde hata alan (herhangi bir hata mesajı farketmeksizin) veya almayan herkesin transfer işlemi başladı. 5 gün 7 saat içerisinde hepsi tamamlanacak. İlginizden ötürü çok teşekkür ediyoruz.
Yolunuz bir gün İzmit'e düşerse ofisimize mutlaka bekleriz.
İyi forumlar,
Recep.
Hocam öncelikle kampanya için teşekkür ederiz. Tadı damağımızda kaldı gerçekten keşke ilk dediğiniz limitsiz ve nisan ayı boyunca olsaydı. Saatler içinde biteceğini inanın ki bilemedik. Bir de bizden kaynaklı olmayan tamamlanamayan transferler var panelde bekleyen. Onay mailiyle ilgili sıkıntıdan kaynaklı bekleyen transferler yani. Bu transferlerde 0.99$ olması gerekiyor. Çünkü kampanya sürerken başlatmıştık bunları. Bir de içerideki kalan depozitolarımız ne olacak? Bize sorulmadan tamamlanamayan transferlerden 8 er dolar kesinti yapılmaz değil mi? Lütfen bu konuda da aydınlatınız bizi. Sizden detaylı bir cevap bekliyoruz bu konuda. Yeni kampanyalarınızı da sabırsızlıkla bekleyeceğiz.