Tamam kampanya güzeldi ama olmadı şimdi bu. Eksik bilgilendirme var. Nisan ayında dediniz diye depozitoyu yatırdım rahat rahat alırım domaini dedim. Ama kampanya bitmiş. Ve kampanyayı buradan gördüm. Sonra gelişme olur ise herhalde kendi sitelerinden uyarırlar dedim. Ama limit olayını buradan belirtmişsiniz. Kendi sitenize giriyorum halen hiçbir uyarı yok. 20 civarı domain transfer edecektim. 13ünün transferini başlattım. Gelen onay maillerine tıkladığımda hatalar aldım, sadece 3 domain onaylayabildim. Az önce şu maile tekrar tıklayayım dediğimde onaylandı. Şimdi bakiyeme bakıyorum da 8,49 Dolar çekilmiş o onay için.