• 18-05-2017, 19:25:51
    benide etiketleyiniz lütfen....

    birde .com ve .net için kayıt için kampanya yaparsanız çok iyi olacak
  • 20-05-2017, 14:30:33
    Anlaşılan boşa bekliyoruz arkadaşlar. Ay bitti söz verdikleri gibi kampanya hala aktif değil
  • 20-05-2017, 15:31:04
    web sitesi çalışmıyor
  • 20-05-2017, 16:19:18
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web sitesi çalışmıyor
    Bende açılıyor!

    11 Mayıs müşteri hizmetleri:

    Alıntı
    Çok fazla talep olduğundan dolayı bu ay içerisinde tekrar bir kampanya düzenleyeceğiz. Forumdan, domainnameapi.com'dan ya da Facebook sayfamızdan bizi takip edebilirsiniz.
    Alıntı
    Merhaba,
    Önümüzdeki hafta gibi düşündük. Duyuru yapacağız.
  • 23-05-2017, 11:01:53
    rserit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bu ay içerisinde olacak. Bu gönderi altındaki herkesi etiketleyeceğim.

    İyi forumlar.
    Söz verdiğiniz ayın bitmesine sadece 1 hafta kaldı hocam. Umarım dediğiniz gibi bu ay bitmeden kampanyayı yaparsınız. Mübarek ramazan ayının arefesinde mübarek cuma gününde yani 3 gün sonra sevindirici haberi dört gözle bekliyorum sizlerden
  • 24-05-2017, 15:25:16
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Süreleri biterse yenilerini kaydederiz hocam
  • 25-05-2017, 14:22:49
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DijitalDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söz verdiğiniz ayın bitmesine sadece 1 hafta kaldı hocam. Umarım dediğiniz gibi bu ay bitmeden kampanyayı yaparsınız. Mübarek ramazan ayının arefesinde mübarek cuma gününde yani 3 gün sonra sevindirici haberi dört gözle bekliyorum sizlerden
    bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende açılıyor!

    11 Mayıs müşteri hizmetleri:
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web sitesi çalışmıyor
    Seoliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşılan boşa bekliyoruz arkadaşlar. Ay bitti söz verdikleri gibi kampanya hala aktif değil
    konmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide etiketleyiniz lütfen....

    birde .com ve .net için kayıt için kampanya yaparsanız çok iyi olacak
    Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iki gun icinde yenilemem gerekiyor

    İns yakin zamanda olur

    Elephone P8000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Karakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etiketlerseniz sevinirim
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merakla bekliyoruz kampanyanızı
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etiketlerseniz memnun olurum
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirketten bi haber gelse keşke. söz verdikleri ay bitecek. bişeyde demek istemiyorum ama
    umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde bekliyoruz. Ay bitmek üzere ay sonunu bekliyor sanırım.
    CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni de etiketler misiniz?
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyoruz (:
    MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa zamanda başlar umarım...
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende etiket istiyorum
    Hayko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba beni de etiketlerseniz sevinirim
    Seoliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    yanlış anlamayın ama bu sayı sınırlandırma vs olaylarında bence verisgn'in en ufak bir yaptırımı ya da mesajı olduğunu sanmıyorum. Bu tamamen sizin programsız öngörüsüz hareket etmenizden kaynaklı bir durum. Bir çok yer de kampanyayı paylaşmışsınız hatta bir başka konunuz da şeklinde bilgilendirme de yapmışsınız. Kar - Zarar dengenize göre tabiki kampanyayı sonlandırabilirsiniz fakat bunu kampanyaya başlamadan önce bilgilendirmeye eklemeniz gerekmekteydi. Biz kullanıcılar da buna göre önlem alırdık. Gece gerekirse alarm kurup kalkar transfer işlemlerini başlatırdık ve sabaha bırakma hatasında bulunmazdık. Bence son kullanıcıların gönlünü almak adına şu kampanya sayısını biraz daha arttırın misal 500-1000 adetlik bir işlem şansı daha tanıyın. Bizler de sizlerle çalışmanın ayrıcalıgını tanımış olalım
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece merakımdan soruyorum. Sadece bayiler mi yoksa her kullanici mi transfer edebiliyordu?

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Maa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni kampanyada tekrar etiketlenmek istiyorum.
    Seoliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şekilde kampanyadan haberdar olmak isterim ben de
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni kampanyada bende etiket, pm, sms, mail, telefon, fax, telgraf, msn titreşimi istiyorum.

    ilk sayfada millet ssl sertifikası sorarken, ben güvenilir firma dedim ben taşıyamadım.

    verdiğiniz söze istinaden içerideki depozitimi çekmiyorum. gelecek ay kampanyadan yararlanırız. fakat gelecek ay kampanya yaptık deyip fiyatı 8$ yapmazsınız değil mi?
    Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .net içinde böyle transfer yapabilirseniz süper olur hocam. etiketlerseniz sevinirim
    n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yetişemedik ya. yeni bir kampanya olacak mı?
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi firmayı nasıl duymadım daha önce diye dert yanıyorum.
    4 adet domain transferi başlatıldı. Başarılarınızın devamını dilerim
    Seoliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmadı bu. Buradan domain adet sınırlaması vs belirtmemiştiniz ben de bir çok arkadaş gibi sabah işlemleri rahat kafa ile yaparım diyordum şimdi girip baktığımda kampanya sonlandırıldı uyarısı görmekteyim.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayilik nasıl oluyor? Şartları nedir?
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    82 tane transfer yapıldı 22 tanesi tamamlandı bu güzel kampanyanız için teşekkürler
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam kampanya güzeldi ama olmadı şimdi bu. Eksik bilgilendirme var. Nisan ayında dediniz diye depozitoyu yatırdım rahat rahat alırım domaini dedim. Ama kampanya bitmiş. Ve kampanyayı buradan gördüm. Sonra gelişme olur ise herhalde kendi sitelerinden uyarırlar dedim. Ama limit olayını buradan belirtmişsiniz. Kendi sitenize giriyorum halen hiçbir uyarı yok. 20 civarı domain transfer edecektim. 13ünün transferini başlattım. Gelen onay maillerine tıkladığımda hatalar aldım, sadece 3 domain onaylayabildim. Az önce şu maile tekrar tıklayayım dediğimde onaylandı. Şimdi bakiyeme bakıyorum da 8,49 Dolar çekilmiş o onay için.
    bky6677 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir sorum olacak önceden siz mail doğrulama kullanmıyordunuz. Önceden transfer başladığına dair bir mail geliyordu sadece iptal linki vardı ve transferin iptal edilmemesi üzerine belli sürede transfer oluyordu kendi. Yorumları okuduğum kadarıyla mail doğrulamaya geçmişiniz sanırsam. Ben alan adımı transfer edeceğim ancak şu an alan adımın bulunduğu firmada alan adımda whois koruması bulunuyor. Yeni çıkan ICANN kuralına göre alan adı bilgileri değiştirildikten sonra bir süre transfer kilidi konuluyor. Transfer maili bana gelmeyeceği için onaylayamacağım. Bunu nasıl yapacağım?
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adet transfer gerçekleştirdim.Teşekkürler.
    Maa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server Error in '/' Application.

    Aynı hatayı bende alıyorum. 4 domain için denedim.
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni de etiketleyin lütfen.
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türklerden uzak durmak gibi bir huyum var sektörde ama güzel kampanya inşallah kimse sorun yaşamaz 1 dolara godaddyden alırdık eskiden tadından yenmezdi..
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide etiketlerseniz.
    bky6677 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar dilerim. Zamanında bu firmayla çalışmıştım. Kampanyalarını hep takip ederim. Öneririm. Destekleri gerçekten çok samimi. Destek alırken Necati Bey'den destek alıyordum desteklerinden gayet memnunum.
    barin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni de etiketler misiniz? Kampanya dan yararlanmak istiyorum
    n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim beni de etiketleyin lütfen.
    BattalMerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ıyı satıslar dilerım
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun düzeldiği zaman alıntı yapılabilirse mesajıma yaklaşık bi 30 domain transfer etmeyi düşünüyorum. Teşekkürler.
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam domain transfer yaptığımızda süre uzatılıyormu ?
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip
    Beyto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebep ? Adam mı seçiyorsunuz cevaplarken??
    DarkeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip.
    ankaradabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    org domain trasnfer ücreti ne kadar
    Herkese merhaba,
    Yeni bir kampanya başlatıyoruz. Maddi açıdan şirketin zarar oranlarını hesaplattık. En iyi oranla çıkan sonuç şudur: .com ve .net domainleri için tescil ve transfer işlemi 5,49 dolardan olacak.

    Detaylar burada: https://www.r10.net/showthread.php?p=1072467004

    Biliyorum ki önceki gibi 0.99'lik bir kampanya değil. Sebebi ise zarar durumlarından kaynaklıydı. Gerekli hazırlıklar tamam. Umarız bu kampanya bir nebze olsun sizler için faydalı olur.

    Herkes adına hayırlı olsun.
    İyi forumlar,
    Recep.
  • 25-05-2017, 14:41:58
    rserit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba,
    Yeni bir kampanya başlatıyoruz. Maddi açıdan şirketin zarar oranlarını hesaplattık. En iyi oranla çıkan sonuç şudur: .com ve .net domainleri için tescil ve transfer işlemi 5,49 dolardan olacak.

    Detaylar burada: https://www.r10.net/showthread.php?p=1072467004

    Biliyorum ki önceki gibi 0.99'lik bir kampanya değil. Sebebi ise zarar durumlarından kaynaklıydı. Gerekli hazırlıklar tamam. Umarız bu kampanya bir nebze olsun sizler için faydalı olur.

    Herkes adına hayırlı olsun.
    İyi forumlar,
    Recep.
    pm gönderdim