Yeni kampanyada tekrar etiketlenmek istiyorum.
+ 1 : ) Kampanya başlayınca beni de etiketleyin lütfen. @rserit @domainnameapi
aynı şekilde kampanyadan haberdar olmak isterim ben de
Memnuniyetle.
yeni kampanyada bende etiket, pm, sms, mail, telefon, fax, telgraf, msn titreşimi istiyorum.
ilk sayfada millet ssl sertifikası sorarken, ben güvenilir firma dedim ben taşıyamadım.
verdiğiniz söze istinaden içerideki depozitimi çekmiyorum. gelecek ay kampanyadan yararlanırız. fakat gelecek ay kampanya yaptık deyip fiyatı 8$ yapmazsınız değil mi?
İlginize ve güveninize teşekkür ederiz. Güveninizi boşa çıkarmayacağız. Elbette 8$ olmayacak
naçizane söylim; 35 euro istiyor ama transfer kodu almak için girdiğin panelde sana 10 euro yaparız diyor

yeni kampanya olduğunda dumanla bilgilendirilmek istiyorum
.net içinde böyle transfer yapabilirseniz süper olur hocam. etiketlerseniz sevinirim
Haberdar edeceğiz memnuniyetle.
İyi forumlar.