Verisign tarafından kaynaklanan... mı yazsaydık yani

Direk hedefimizi söyleyip, öngürüyü söyledik. Forum kullanıcılarına, PM'lere, destek taleplerine detaylı açıklamalar zaten yapıyoruz.
İşbu konunun uzamasını da istemiyoruz. Kampanyanın getirisi, götürüsü, yapısal eleştirileri ve son durum raporların hepsini bir araya getirip tekrar kampanya hedefleyeceğiz.
İlginize çok teşekkür ederiz.
Yukarıda da belirttiğim gibi, "Kampanyanın getirisi, götürüsü, yapısal eleştirileri ve son durum raporların hepsini bir araya getirip tekrar kampanya hedefleyeceğiz".
Israr ile yazıyorum, lütfen affola.. Zira ülkemize ait bir firmanın global çaplı domain barındırıcı firmalar arasında kafada yer almasından firma benim olmasa bile mutluluk ve gurur duyarım..
Önceki mesajlarımda da belirtmiştim.
"
siz versign'e yatırdığınız depozitonun yanına 1-2 sıfır daha ekleyin!" diye

..
+ Kampanyanız; daha bırakın yurtdışında ülke içinde bile yeni duyulmaya başlamıştı!..
Bence; siz, "
siz versign'e yatırdığınız depozitonun yanına 3-5 hatta 6 sıfır daha ekleyin! Daha yurtdışından transfer dalgası gelmedi !!" yola çıkanlara gelme diyorsunuz, çoğunun haberi bile yok..
Dünya çapında bir domain barında firması olmak için mükemmel bir fırsat yakaladınız, lütfen bunu düşük kar marjının verdiği gereksiz yorgunluk ve maliyet olarak küçük çerçevede düşünmeyin. Bunu kendi 30-40 domain'im dışında ayrıca ülkem için rica ediyorum sizden!..
İyi çalışmalar diler, kampanyanızın aynı şartlarda başlaması için cesur kararınızı ivedikle bekliyorum.
Not: Yıl sonunda verisign ile yapacağınız portföydeki domain sayısı orantılı anlaşmada 10.000-20.000 domain sayısına göre alacağınız fiyat ile minimum 1.000.000 + domain sayısına göre alacağınız register ücret farkını da değerlendirmenizi dosthane bir öneri olarak sunuyorum. Transfer ile gelen domainlerin 1/4 bile kalsa ve taşınmasa dahi zaten sizin bu seneki fedakarlığınızı fazlası ile amorti edecek bu sene ki cesur kampanya kararınız.
+ ben firma sahibinin yerinde olsam; devletimizin ilgili bakanlığına başvuru yapar, ülkeye muhteşem bir döviz girdisi sağlayabilecek bu kampanya için gerekli teşvik ve desteği sağlamalarını talep ederdim. Ki şahsi fikrim asla da reddedilmez bu tür bir girişim !..
Saygılar, sevgiler, iyi çalışmalar..