• 14-11-2010, 00:58:23
    #37
    bencede resimler gereksiz olmuş sonuçta alacak olan adamlar siteyi resminden tanımıyacak domain ortada. Domaini üçüncü bir x kişisine satma çabası var gibi hissi yaratır resimler bunu çağrıştırır.
  • 14-11-2010, 01:03:48
    #38
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    boyle firmalar isim secerken urunlerine biliyoruz ki artik bi domainsektoru var artik insanlar cocuklarina isim koyarken bile bakim ismi bosmu domain olarak diye bile bakacak halde iken boyle bir firma ne bileyim bakmadi mi acaba ozaman domainlere. farz edelim 1 milyon dolar simdi vermek yerine olasi uzantilarini ve kombinasyonlari almali diye dusunuyorum ynai ne bileyim.
  • 14-11-2010, 01:15:47
    #39
    reg free :P
  • 14-11-2010, 01:19:15
    #40
    domain kesinlikle değerli bir fiyata satılacaktır.
    sonuçta bahsedilen konu bir işletim sistemi ve appel bu işten milyon dolarlar kaldıracak belki milyar dolar bence cevap olarak onların istediği fiyatı söylemelisiniz ki büyük ihtimal düşük bir rakam verecekler ama bu domainin edeceği fiyat banko xxx.xxx bin tl dir.
    güzel bir kayseri pazarlığı yapmanız sizin açınızdan iyi olur sonuçta kazanan türk valla göğüsüm kabardı helal olsun. bravo
    mahkemeyle alabilirmi konusuna gelecek olursak hayır alamaz 2004 de alınmış çünkü hatta fikir sahibi olarak hisse bile talep edilebilir.

    Hayırlısı Olsun Ucuza Gitmesin En Şahsen ben olsam 500.000 Dolar derdim.
  • 14-11-2010, 01:19:49
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Yukarda ipad.com diye yazmıştım ama yanlış biliyormuşum. ipad.com satılmamış. Başka birinde domain ve hala aktif. 97 yılında alınmış. Siteden resimler vs kaldırıldı arkadaşım tarafından.

    Ayrıca başlık biraz ilgi çeksin diye milyon dolar dedim itiraf edeyim Milyon dolar vermesede son kararlı sürümü olacağı için iyi bir fiyat vermesi bekleniyor.
  • 14-11-2010, 01:22:24
    #42
    Üyeliği durduruldu
    dostum bence 20 000-30 000$ a ver

    en azından bu domain eskiden benimdi diyecegın bır sıte olur
    aksi durumda domain i en faazla sata bilecegın deger 100 tl
  • 14-11-2010, 01:24:30
    #43
    yusufffff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bence 20 000-30 000$ a ver

    en azından bu domain eskiden benimdi diyecegın bır sıte olur
    aksi durumda domain i en faazla sata bilecegın deger 100 tl
    he kardeş çok söyledin yok reg fee asıl değeri
  • 14-11-2010, 01:28:34
    #44
    sana bir öneri mail at onlara

    " Sizin domain için teklifiniz nedir " diye bir sor.
  • 14-11-2010, 01:38:04
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Modexp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he kardeş çok söyledin yok reg fee asıl değeri


    ama yalanmı olumsuz ihtimalleride düşünmek lazım
    ya almazlarsa
    elinde bos bi domain kalır 100 tl ye bile satamazsın ozm


    bence 1milyona 2 milyona satan adamların durum belki farklıdır o adamlara bi şekil ulaşmak lazım