• 18-09-2018, 12:22:13
    #37
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibine ne söylesiniz, doğal olarak kurduğu hayallerini savunarak hepinize bir cevap verecektir. Ben domain işlerinden pek anlamam ama bu ilan.net daha sonra satış konuları arasında görebilrisiniz. Arkadaşımız, bütçesini tahmin edemeceğimizi zaten söylüyor. 200 binlira da harcasanız bu site tutmaz. Al-sat yapmak için aldıysanız aldığınız paraya satabilirsiniz. Açılmış sitelere baktığınız zaman hepsi eski. Mesela, bi r10 daha açmak mümkün mü? bence hayır. R10 bu kadar kalabalık ve ticari anlamda herkese cevap verebiliyorkan, neden başka bir webmastır forumuna üye olalım? ilan işleride böyle, sahibinden ve buna benzer siteler varken, hazır oturmuş bir kitleye sahipken ilan.net e neden üye olalım, neden ilan verelim Bu gün tv kanallarında yeni yeni siteler görüyoruz ama baktığınız zaman hiç birisi tutmuyor. Bir tv kanalına reklam vermek sizce ne kadar? Domain hayırlı olsun ancak kimse böyle paralar bağlamasın bence. Bunlar büyük işler. Öyle 200, 300'e bitecek konular değil.. Benim şahsi fikrim bu.
    mükemmel bir analiz olmuş
    arkadaşımız bir beklenti ile almış ve umarım o beklentisi gerçekleşir
    ama realitede
    çok büyük bir emek para vakit vb. harcanarak çok çok iyi yerlere gelebilir ancak
  • 18-09-2018, 12:35:20
    #38
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mükemmel bir analiz olmuş
    arkadaşımız bir beklenti ile almış ve umarım o beklentisi gerçekleşir
    ama realitede
    çok büyük bir emek para vakit vb. harcanarak çok çok iyi yerlere gelebilir ancak
    Rica ederim hocam. 500 binlirada harcansa tutmaz iyi bir proje de yazılım en düşük 200 binlira tutar. Ama arkadaş tiriliyonluktur orasını bilmem, gene de bi denesin olursada hayırlı olsun, tutarsa ben haksız çıkmak isterim. Sorun yok.
  • 18-09-2018, 12:40:56
    #39
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibine ne söylesiniz, doğal olarak kurduğu hayallerini savunarak hepinize bir cevap verecektir. Ben domain işlerinden pek anlamam ama bu ilan.net daha sonra satış konuları arasında görebilrisiniz. Arkadaşımız, bütçesini tahmin edemeceğimizi zaten söylüyor. 200 binlira da harcasanız bu site tutmaz. Al-sat yapmak için aldıysanız aldığınız paraya satabilirsiniz. Açılmış sitelere baktığınız zaman hepsi eski. Mesela, bi r10 daha açmak mümkün mü? bence hayır. R10 bu kadar kalabalık ve ticari anlamda herkese cevap verebiliyorkan, neden başka bir webmastır forumuna üye olalım? ilan işleride böyle, sahibinden ve buna benzer siteler varken, hazır oturmuş bir kitleye sahipken ilan.net e neden üye olalım, neden ilan verelim Bu gün tv kanallarında yeni yeni siteler görüyoruz ama baktığınız zaman hiç birisi tutmuyor. Bir tv kanalına reklam vermek sizce ne kadar? Domain hayırlı olsun ancak kimse böyle paralar bağlamasın bence. Bunlar büyük işler. Öyle 200, 300'e bitecek konular değil.. Benim şahsi fikrim bu.
    Teşekkür ederim yorumunuz için, yapılan her yorum gösterilen ilginin eseri olduğu için elbetteki tek tek cevaplayacağım, size cevap verdiğim gibi. Uzun yazınızda bir hayırlı olsun vb cümleye yer vermemeniz, konuya bakış açınızı gösteriyor.

    Proje olabilir veya satış yapılabilir. Henüz karar vermedim, Güzel bir teklif ile satış olabilir/olmayabilir..
  • 18-09-2018, 12:45:14
    #40
    turkanket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim yorumunuz için, yapılan her yorum gösterilen ilginin eseri olduğu için elbetteki tek tek cevaplayacağım, size cevap verdiğim gibi. Uzun yazınızda bir hayırlı olsun vb cümleye yer vermemeniz, konuya bakış açınızı gösteriyor.

    Proje olabilir veya satış yapılabilir. Henüz karar vermedim, Güzel bir teklif ile satış olabilir/olmayabilir..
    Konuya değil, vermiş olduğunuz cevapalra bakara bende bi yorum yazmak istedim. Sonuçta benim deidğime çıkıyor yol. Alana da satanada hayırlı olsun.
  • 18-09-2018, 12:45:28
    #41
    turkanket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim yorumunuz için, yapılan her yorum gösterilen ilginin eseri olduğu için elbetteki tek tek cevaplayacağım, size cevap verdiğim gibi. Uzun yazınızda bir hayırlı olsun vb cümleye yer vermemeniz, konuya bakış açınızı gösteriyor.

    Proje olabilir veya satış yapılabilir. Henüz karar vermedim, Güzel bir teklif ile satış olabilir/olmayabilir..
    Domaini çöpe at hocam sen hiçbir işe yaramazmış Hatta 1 TL'den açık arttırmaya koy kimse teklif vermez kesin.

    Hayırlı olsun, proje olarak ne olacağı belli ama projenizi mobil uygulamayla da destekleyerek pastadan pay alabilirsiniz. Sağlam bir yatırımcınız olursa da önünüz açıktır, başarılar dilerim.
  • 18-09-2018, 12:55:37
    #42
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya değil, vermiş olduğunuz cevapalra bakara bende bi yorum yazmak istedim. Sonuçta benim deidğime çıkıyor yol. Alana da satanada hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim yorumunuz için.
    THY yerine diğer firmaları seçenler, ferrari gibi bir marka yerine neden başka araba kullanmak, araba varken neden toplu taşıma araçlarına binmek vsvsvs

    Sahibinden gittigidiyor n11 gibi siteler dururken elbette ferrariden sıkılanlar yerli araca gecebilir.

    Haber alanında haber.com/net ne ise ilan alanında ilan.com/net aynıdır bana göre.

    Güzel günler diliyorum, sohbetim bitmiştir sizinle.



    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini çöpe at hocam sen hiçbir işe yaramazmış Hatta 1 TL'den açık arttırmaya koy kimse teklif vermez kesin.

    Hayırlı olsun, proje olarak ne olacağı belli ama projenizi mobil uygulamayla da destekleyerek pastadan pay alabilirsiniz. Sağlam bir yatırımcınız olursa da önünüz açıktır, başarılar dilerim.
    Her yorum elbette değerlidir hocam da, konuyu baltalamak biraz yersiz oluyor.
    Konu başlığı unutuluyor sanırım yorum yapılırken, gülümsüyorum

    Katılıyorum size, düzgün bir proje cıkacaktır bu domainden. Ancan yine belirtiyorum, proje veya satış olarak her iki türlüde değerlendirebilirim.

    Teşekkür ederim yorumunuz için.
  • 18-09-2018, 18:03:53
    #43
    Arkadaşa katılıyorum. Domain güzel ama çok sağlam bir bütçe lazım ayağa kaldırabilmek için
  • 18-09-2018, 18:14:53
    #44
    Üyeliği durduruldu
    HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat alan adına ve kur alımına göre normal.. Al-sat için çok uygun değil.. Bu alan adını bende gördüm ve aklıma direk piyasa babaları geldi.. O firmalar ile baş edebilecek kişiler yakın zamanda çıkmaz. Bu nedenle satış için ihaleye girmedim. Projelendirme için yine aynı tezi savunuyorum.. Sahibinden çapında bir firmanın karşında dikilebilecek bir potansiyel kendimde gormedigim için almadım. Uzun yıllar, emek ve Iyi bir bütçe ister.. Bu seviyede bir karamsarlık nedeni ile de alan adını almamam daha doğru oldu diyebilirim. Size de projelendirme yap demem için bu krizde iyi bir bütçenizin olması lazım. Küçük çaplı bir giriş yapabilirsiniz piyasaya ancak diğer ilan siteleri gibi rağbet görmeyen bir proje daha kenarda beklemiş olur.. Hava vermektense içimdekileri söylemeyi doğru buldum..Herşey gönlünüzce olsun..
    Aynı düşünceleri paylaşıyorum. Ben de buna benzer sebeplerle arttırmaya devam etmedim.

    .com olmamasına gelince; değer kaybettirmez. Ayrıca ilan.com'a oranla ilan.net bana daha cazip ve kulağa hoş gelen bir halde duruyor. Çok genele hitap eden, her sektörü bünyesinde barındırabilecek bir domain olduğu için com veya net değil de hangisinin önce ve doğru sloganlarla projelendirildiği, akılda bıraktığı izlenim değer kazanır. Siz bana com'u verin ben afedersiniz elime yüzüme bulaştırayım, ama siz net ile hiç şaşalı olmayan basit bir ps tasarımına sahip ama işleyen bir site yapın siz değer kazanırsınız.

    Başka domainler için com ve net tartışması yapabilirim belki, belki de çoğu zaman com iyidir demişimdir. Ama bu domain için bunu söylemek çok da mantıklı olmaz.

    Kısa ve orta vadede yatırımcı bulmanın epey zor olacağını düşünüyorum. O nedenle bütçe sorunsalı varsa bu pozisyonda kalmak en doğrusu olur kanımca.
  • 18-09-2018, 18:46:08
    #45
    Öncelikle hayırlı olsun.
    Karamsar bakış açıları var bu bizim toplumumuzun çoğunluğunu temsil ediyor. Sen kimsin adamlar yapmış sen ne yapacan, nasıl rekabet edecen mantığı ile olduğumuz yerden 1 adım öteye maalesef geçemiyoruz.

    Evet katılıyorum tek başınıza bu işe girerseniz çok zorlanırsınız maddi açıdan, bütçeniz ne olursa olsun. Ancak jenerik çok güzel bir domain ve kesinlikle 1.6k USD den daha değerli. Bu sebeble tek başınıza proje üretmek yerine sponsor arayışında olmanız ve altyapı, reklam gibi ciddi giderlerin en azından belli bir kısmından kurtulmanız sizi daha dirençli hale getirecektir.

    Eğer satış yapacaksanızda birkaç yıl beklemenizi öneririm. Her halükarde acele etmenizi gerektiren bir durum yok, şuanın keyfini çıkarın.