fikirdanis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
isletmeci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
, domain için en ufak endişem yok.Binler hatta On binlerce dolar&euro fiyat biçip satılmak istenen domainleri görüyoruz forumda. İlginç olan ilan.net i sıradan değersiz bir domain gibi gösterme çabasında olan bir kaç kişi. Gülüp geçiyorum
R10 içerisinde benim domainim ilan.net'ten daha kalitelidir iddasında olanlar var ise, mesajıma bi zahmet cevap versin hep birlikte değerlendirmeyi yapalım gözler önünde.
Eminim böyle bir değerlendirmeye herkesin bir yorumu olacaktır hocam.
