hemen alan adını test ediyoruz ağızda nasıl duruyor bakalım
- İlan nete baktın mı orda vardır.
- ilan netten aldım.
- ilan nete koyabilirsin alıcı çıkar.
- Net net net ilaaan net dıdıdırım
güzel ben okeyim abi hemen reklam çekimlerini üstlenebilirim
Hayırlısı olsun, Sahibinden'e rakip olmak zor fakat Letgo'ya değil. Letgo kullanıp memnun kalan var mı ? Sanki bir oyunmuş gibi reklamı yapılıp duruyor, 5 yaşındaki tablet kullanan çocuk da indirip ilanları gezip mesaj atıyor. Letgo'ya rakip olmak kolay diye düşünüyorum. İlk olarak çıkartılması gereken özellik "Fiyatta indirim var mı ?" gibi kalıp cümleler. Bu cümleleri kalıp olarak koydukları için uygulamayı 2. gününde silip satmak istediğiniz şeyi başka mecralarda satmak istiyorsunuz. Çoluk çocuk bu hazır kalıpları gönderirken zevk alıyor olabilir orası ayrıdır ama gerçekten birşeyler alıp satmak istenen bir ortamda kalıp cümleler olmamalı diye düşünüyorum. İlanların listelendiği ve gerçekten birşeylerin alınıp satıldığı bir platform ihtiyacı mobilde var, kim ne derse desin Letgo'dan daha güzel bir uygulama sektör için gerekli diye düşünüyorum.
Bir daire parasına daha ihtiyacın var üstadım... Umarım güzel bir şekilde değerlendirebilirsiniz.
Tavsiyem: freelance çalışan bir yazılımcı ile kesinlikle çalışmamanız. Şirketleşmiş kurumsal bir firma ile anlaşarak kafanızdaki projeyi sözleşmeye dökerek hayata geçirmenizdir...
Bi altınızdaki teklif veren kişi bendim. Siz teklif vermeseydiniz domain bana kalacaktı.Ben o esnada uyudum. Şayet uyanık olsaydım sanırım kapışacaktık.
Tek sevindiğim şey domaini tekrar r10 platformunda görmek. Buna gerçekten sevindim.
Ayrıca bu işler tamamen nasip kısmet işleri. Hayırlı olmasını temenni ederim. Güzel günlerde kullanın. Bol kazançlar
Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için arkadaşlar, eksik olmayın.
Mükemmel bir domain hocam. Hemen çalışmalara başlamlısınız. Klişe olarak güzel bir seo ve reklam çalışmasına gerek yok. Kendi kendisine tutacaktır. Açtıktan çok yakın bir zaman sonra parasını çıkartacaktır. Kazandığınız parayı reklama vermeniz mantıklı olacaktır. İlk başta reklam yapmanıza bile gerek yok yani Hayırlı olsun.