Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun, Sahibinden'e rakip olmak zor fakat Letgo'ya değil. Letgo kullanıp memnun kalan var mı ? Sanki bir oyunmuş gibi reklamı yapılıp duruyor, 5 yaşındaki tablet kullanan çocuk da indirip ilanları gezip mesaj atıyor. Letgo'ya rakip olmak kolay diye düşünüyorum. İlk olarak çıkartılması gereken özellik "Fiyatta indirim var mı ?" gibi kalıp cümleler. Bu cümleleri kalıp olarak koydukları için uygulamayı 2. gününde silip satmak istediğiniz şeyi başka mecralarda satmak istiyorsunuz. Çoluk çocuk bu hazır kalıpları gönderirken zevk alıyor olabilir orası ayrıdır ama gerçekten birşeyler alıp satmak istenen bir ortamda kalıp cümleler olmamalı diye düşünüyorum. İlanların listelendiği ve gerçekten birşeylerin alınıp satıldığı bir platform ihtiyacı mobilde var, kim ne derse desin Letgo'dan daha güzel bir uygulama sektör için gerekli diye düşünüyorum.
NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir daire parasına daha ihtiyacın var üstadım... Umarım güzel bir şekilde değerlendirebilirsiniz.

Tavsiyem: freelance çalışan bir yazılımcı ile kesinlikle çalışmamanız. Şirketleşmiş kurumsal bir firma ile anlaşarak kafanızdaki projeyi sözleşmeye dökerek hayata geçirmenizdir...

sonraki aşamalar seo, ve reklam pr süreci...
Joest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bi altınızdaki teklif veren kişi bendim. Siz teklif vermeseydiniz domain bana kalacaktı.Ben o esnada uyudum. Şayet uyanık olsaydım sanırım kapışacaktık.

Tek sevindiğim şey domaini tekrar r10 platformunda görmek. Buna gerçekten sevindim.

Ayrıca bu işler tamamen nasip kısmet işleri. Hayırlı olmasını temenni ederim. Güzel günlerde kullanın. Bol kazançlar
Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için arkadaşlar, eksik olmayın.