Hayırlısı olsun, Sahibinden'e rakip olmak zor fakat Letgo'ya değil. Letgo kullanıp memnun kalan var mı ? Sanki bir oyunmuş gibi reklamı yapılıp duruyor, 5 yaşındaki tablet kullanan çocuk da indirip ilanları gezip mesaj atıyor. Letgo'ya rakip olmak kolay diye düşünüyorum. İlk olarak çıkartılması gereken özellik "Fiyatta indirim var mı ?" gibi kalıp cümleler. Bu cümleleri kalıp olarak koydukları için uygulamayı 2. gününde silip satmak istediğiniz şeyi başka mecralarda satmak istiyorsunuz. Çoluk çocuk bu hazır kalıpları gönderirken zevk alıyor olabilir orası ayrıdır ama gerçekten birşeyler alıp satmak istenen bir ortamda kalıp cümleler olmamalı diye düşünüyorum. İlanların listelendiği ve gerçekten birşeylerin alınıp satıldığı bir platform ihtiyacı mobilde var, kim ne derse desin Letgo'dan daha güzel bir uygulama sektör için gerekli diye düşünüyorum.