Bi altınızdaki teklif veren kişi bendim. Siz teklif vermeseydiniz domain bana kalacaktı.Ben o esnada uyudum. Şayet uyanık olsaydım sanırım kapışacaktık.

Tek sevindiğim şey domaini tekrar r10 platformunda görmek. Buna gerçekten sevindim.

Ayrıca bu işler tamamen nasip kısmet işleri. Hayırlı olmasını temenni ederim. Güzel günlerde kullanın. Bol kazançlar