Öncelikle hayırlı olsun.
Karamsar bakış açıları var bu bizim toplumumuzun çoğunluğunu temsil ediyor. Sen kimsin adamlar yapmış sen ne yapacan, nasıl rekabet edecen mantığı ile olduğumuz yerden 1 adım öteye maalesef geçemiyoruz.
Evet katılıyorum tek başınıza bu işe girerseniz çok zorlanırsınız maddi açıdan, bütçeniz ne olursa olsun. Ancak jenerik çok güzel bir domain ve kesinlikle 1.6k USD den daha değerli. Bu sebeble tek başınıza proje üretmek yerine sponsor arayışında olmanız ve altyapı, reklam gibi ciddi giderlerin en azından belli bir kısmından kurtulmanız sizi daha dirençli hale getirecektir.
Eğer satış yapacaksanızda birkaç yıl beklemenizi öneririm. Her halükarde acele etmenizi gerektiren bir durum yok, şuanın keyfini çıkarın.