Teşekkür ederim yorumunuz için, yapılan her yorum gösterilen ilginin eseri olduğu için elbetteki tek tek cevaplayacağım, size cevap verdiğim gibi. Uzun yazınızda bir hayırlı olsun vb cümleye yer vermemeniz, konuya bakış açınızı gösteriyor.
Proje olabilir veya satış yapılabilir. Henüz karar vermedim, Güzel bir teklif ile satış olabilir/olmayabilir..
Konuya değil, vermiş olduğunuz cevapalra bakara bende bi yorum yazmak istedim. Sonuçta benim deidğime çıkıyor yol.

Alana da satanada hayırlı olsun.