• 28-03-2009, 21:08:51
    #28
    Backlink Hizmetleri
    Bilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda kimse ben NET İNTERNETİ sorunlu olarak gösterdini zannetmiyorum sanırım size öle bir yansıma denk geldi.?

    Evet Kesinlikle Abartılacak Ya da Kimseyi Kötülüyecek Bir Konu Değil Bu .Bu Tür Aksaklıklar Elbette Olacaktır.Bunlar Nazarlık Olsun Mars Telekomun Ve Osman Beyin Maşallahı var.Umarim Böyle Devam Ederler
  • 28-03-2009, 21:21:05
    #29
    benim sunucu açık ama kimse giremiyor sanırım sitede hit 10 da 1 i normalin
  • 28-03-2009, 21:34:24
    #30
    Backlink Hizmetleri
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim sunucu açık ama kimse giremiyor sanırım sitede hit 10 da 1 i normalin

    Hocam Dns,httpd Servislerini Başlatmak Lazım Yeni Açildi Sunucular.Birazdan Kendine Gelir Olmazsa
  • 28-03-2009, 21:37:47
    #31
    benim sunucular aktif ama radyo hesapları aktif edemedim lisans hatası aldım yine

    osman abi su anda calısıyor arkadaşlar destek bildirimi acarsanız 5 10 dk dönüş oluyor.
  • 28-03-2009, 21:37:55
    #32
    Kurumsal Üye
    Son olarak vps makineside geldi ve vpsleri aktif ettik.Şu an itibariyle sorunumuz kalmadı çok şükür.

    Darısı diğer sorun yaşayanların başına.
  • 28-03-2009, 21:42:28
    #33
    Herhangi bir sorun yok şuan benim serverda.. Oldukça iyi çalışıyor.
  • 28-03-2009, 22:03:22
    #34
    Benim vps'de acılmadı hala beklemedeyim
  • 28-03-2009, 23:47:48
    #35
    Kurumsal PLUS
    Veri merkezinin alt katını Mars Telekom bizim için hazırlıyor bu inşaat bitti ve elektrik ile ilgili çalışma yapılırken oluşan bir hata sonucunda iç elektrik şartellerinin atması sunucunda böyle bir hata yaşadık.. Sorun UPS veya Jeneratör cihazlarından dolayı meydana gelmedi yani.. Şarteller tekrar açılarak hemen 5 dakika içersinde %80 bölüm start edildi 30-40 kadar makine başlamadı bunları da hızlı bir biçimde düzelttim KVM cihazları yardımı ile.. ve sadece bir VPS sunucumuzda RAID Birimi bozuldu onu da şuanda düzelttim ve oda açılıyor herhangi bir arıza durumu olmadı çok şükür...

    Bu tür durumlarda herkes telefonlara sarıldığı için inanın iş yapmak yerine telefonda konuşuyoruz böyle sorunlar karşısında biraz daha sabırlı ve anlayışlı olmanızı istiyorum sizden.. Telefonda sizlere sorunu anlatırken 30sn geçiyor e zaten vps ve sunucu toplamı 350 den fazla müşteri mevcut düzeltmek için çalışalım mı telefonla mı konuşalım şaşıyoruz..

    Sabrınız için hepinize teşekkürler.
  • 28-03-2009, 23:48:16
    #36
    Geçmiş olsun..
    Umarım diskleri gidenler olmaz