Bilgi Host adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet Kesinlikle Abartılacak Ya da Kimseyi Kötülüyecek Bir Konu Değil Bu .Bu Tür Aksaklıklar Elbette Olacaktır.Bunlar Nazarlık Olsun
Mars Telekomun Ve Osman Beyin Maşallahı var.Umarim Böyle Devam Ederler
