Ni.net.tr sunucularına ulaşılıyormu?
45
●3.586
- 28-03-2009, 19:47:39Geçmiş Olsun Hepimize.Sorun Olmaz Umarım Herhangi bir makinada
- 28-03-2009, 20:14:30bu tarz sorunları sunucu firması ile görüşerek halletseniz ya.Telefonları meşgul ise bekleyin. firmayı sorunlu gösteren hareketler bunlar..
- 28-03-2009, 20:18:50burda kimse ben NET İNTERNETİ sorunlu olarak gösterdini zannetmiyorum sanırım size öle bir yansıma denk geldi.?amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2009, 20:19:33Herkes işine baksın, amacdizayn, insanlar sana soracak değiller.
Sen mi uğraşıyorsun müşteriler ile?
Tabi ki soracaklar, burada kim kimi kötüledi?
Ben öyle birşey görmedim, sanırım gözlerimde sorun var.
