Ni.net.tr sunucularına ulaşılıyormu?
45
●3.586
- 28-03-2009, 19:10:16Emir bey'in (Koşanbit) söylediğine göre bir jeneratör arızası yaşanmış.Şehir dışında olduğum için şuanda konu hakkında tam bir hakimiyetim yok ancak ilk söylenen bu şekilde.
- 28-03-2009, 19:12:43Bizim bir kısım sunucular 5 dakika içinde online oldu,bir kısmı için emir bey görüşmeye çalışıyor.Uzun süreli bir enerji kesintisi olmadı