• 28-03-2009, 18:44:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Beklenmedik bir durum meydana gelmiş anlaşılan fakat açıklama yapılmayacak mı?
  • 28-03-2009, 18:47:06
    #11
    jeneratörle mi alakalı yine acaba ?
  • 28-03-2009, 18:57:46
    #12
    site açılmadı henüz bende.
  • 28-03-2009, 19:10:16
    #13
    Emir bey'in (Koşanbit) söylediğine göre bir jeneratör arızası yaşanmış.Şehir dışında olduğum için şuanda konu hakkında tam bir hakimiyetim yok ancak ilk söylenen bu şekilde.
  • 28-03-2009, 19:10:57
    #14
    Kurumsal Üye
    Elektrik kesintisi olmuş sanırım. Uptimelar sıfırlanmış.

    Sunucuları tek tek açıyorlarmış.
  • 28-03-2009, 19:12:43
    #15
    Bizim bir kısım sunucular 5 dakika içinde online oldu,bir kısmı için emir bey görüşmeye çalışıyor.Uzun süreli bir enerji kesintisi olmadı
  • 28-03-2009, 19:25:08
    #16
    Bu gibi durumlar kesintinin uzun sürmesiyle sorunu büyütmez , kısa süreli dahi olsa bir kesintiden sonra açılmayan belki de hiç açılmayacak sunucuların sorunlarını büyütür. Daha önce de 1-2 kez olmuştu. Umarım bu sefer de her sunucu tek tek açılır.
  • 28-03-2009, 19:28:08
    #17
    Cümlemize geçmiş olsun, inşallah sorun yaşayan olmaz..
  • 28-03-2009, 19:40:28
    #18
    Ne yazıkki ben yaşıyorum sanırım ve gittikçe korkuyorum. 2 sunucu halen kapalı. Kasa numarasına göre ondan sobraki sunucularım açık olduğu halde :S

    Biz de sorunsuz atlatırız inşallah.