Konu
Ni.net.tr sunucularına ulaşılıyormu?
28-03-2009, 19:10:16
#13
KosanbitAlper
Emir bey'in (Koşanbit) söylediğine göre bir jeneratör arızası yaşanmış.Şehir dışında olduğum için şuanda konu hakkında tam bir hakimiyetim yok ancak ilk söylenen bu şekilde.