• 28-03-2009, 23:58:44
    #37
    Çok geçmiş olsun.
  • 29-03-2009, 00:03:19
    #38
    Herkese geçmiş olsun...
  • 29-03-2009, 00:13:48
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.
  • 29-03-2009, 05:58:15
    #40
    Geçmiş olsun.
  • 29-03-2009, 06:11:37
    #41
    Zor durum. Hepimize geçmiş olsun.
  • 29-03-2009, 06:33:48
    #42
    Bilgi Host adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda kimse ben NET İNTERNETİ sorunlu olarak gösterdini zannetmiyorum sanırım size öle bir yansıma denk geldi.?
    sabırsız tutumlar ilk bakanlara farklı yansır.
    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes işine baksın, amacdizayn, insanlar sana soracak değiller.

    Sen mi uğraşıyorsun müşteriler ile?

    Tabi ki soracaklar, burada kim kimi kötüledi?

    Ben öyle birşey görmedim, sanırım gözlerimde sorun var.
    Kötülemek ile ilgili değil zaten. Zarar veren hareketler bunlar. Müşterilerle ben uğraşmıyorum ama Osman nın cevabı da gayet iyi özetliyor :

    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür durumlarda herkes telefonlara sarıldığı için inanın iş yapmak yerine telefonda konuşuyoruz böyle sorunlar karşısında biraz daha sabırlı ve anlayışlı olmanızı istiyorum sizden.. Telefonda sizlere sorunu anlatırken 30sn geçiyor e zaten vps ve sunucu toplamı 350 den fazla müşteri mevcut düzeltmek için çalışalım mı telefonla mı konuşalım şaşıyoruz..

    Sabrınız için hepinize teşekkürler.
  • 29-03-2009, 11:20:31
    #43
    Geçmiş olsun Osman abi umarım sorun yaşanmaz birdaha.
  • 29-03-2009, 11:36:34
    #44
    Geçmiş olsun
  • 29-03-2009, 18:10:03
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Osman bey