Ne yazıkki ben yaşıyorum sanırım ve gittikçe korkuyorum. 2 sunucu halen kapalı. Kasa numarasına göre ondan sobraki sunucularım açık olduğu halde :S

Biz de sorunsuz atlatırız inşallah.