burda kimse ben NET İNTERNETİ sorunlu olarak gösterdini zannetmiyorum sanırım size öle bir yansıma denk geldi.?
Evet Kesinlikle Abartılacak Ya da Kimseyi Kötülüyecek Bir Konu Değil Bu .Bu Tür Aksaklıklar Elbette Olacaktır.Bunlar Nazarlık Olsun

Mars Telekomun Ve Osman Beyin Maşallahı var.Umarim Böyle Devam Ederler