Veri merkezinin alt katını Mars Telekom bizim için hazırlıyor bu inşaat bitti ve elektrik ile ilgili çalışma yapılırken oluşan bir hata sonucunda iç elektrik şartellerinin atması sunucunda böyle bir hata yaşadık.. Sorun UPS veya Jeneratör cihazlarından dolayı meydana gelmedi yani.. Şarteller tekrar açılarak hemen 5 dakika içersinde %80 bölüm start edildi 30-40 kadar makine başlamadı bunları da hızlı bir biçimde düzelttim KVM cihazları yardımı ile.. ve sadece bir VPS sunucumuzda RAID Birimi bozuldu onu da şuanda düzelttim ve oda açılıyor herhangi bir arıza durumu olmadı çok şükür...

Bu tür durumlarda herkes telefonlara sarıldığı için inanın iş yapmak yerine telefonda konuşuyoruz böyle sorunlar karşısında biraz daha sabırlı ve anlayışlı olmanızı istiyorum sizden.. Telefonda sizlere sorunu anlatırken 30sn geçiyor e zaten vps ve sunucu toplamı 350 den fazla müşteri mevcut düzeltmek için çalışalım mı telefonla mı konuşalım şaşıyoruz..

Sabrınız için hepinize teşekkürler.