grikare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DELL BLADE kullanıp da memnun olmayan ?
27
●2.495
- 31-12-2008, 14:35:49Kartları çok para normal diskleri network dan çalıştırırken ethernet den çıkınca cacık oluyor neyazık ki.snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel bir kartı vardı pek bilgimin olmadıgı bir konu o kartlar sayesinde RAID gibi yapabiliyordun sunucularıda NAS ile olacak iş değil yani. - 31-12-2008, 14:53:03hava atıcak bişeyi oldugunu sanmıyorum adamın kalitesi zaten ortada.grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2008, 14:55:12Üst mesajda bu arkadaşın yazdığı konuyu uzatmayalım gerek yok zaten.. Konu ile ilgili yorumlarınız benim için önemli dağılmasın konu saçma sapan mesajlarlahalkoyunlarimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2008, 15:00:54osman senin gibi gerçekçi ve akıllı bi adamın böyle tongaya düşmemesini isterdim.
herkesin atx kasa kullandığı ve profesyonel firmaların en tepe yöneticilerinin nadiren mesaj yazdığı R10'da, değerinin tepe noktada olduğu bir ürünü kullanan olup olmadığı sormak saflık değil abuşluk oluyor.
arkadaşlar ferrari f50 almayı düşünüyorum ama rampada ses yapıyor mu, bu konuda tecrübe sahibi kişiler yorum yaparsa sevinirim. - 31-12-2008, 16:03:37SayfaNet'e katılmamak elde değil. Bu forumda kimlerin bu ürünü kullanma ihtimali olduğunu düşündünüz başlık açarken? Ülkemizde veri merkezlerimizin durumu bile avrupa ile boy ölçüşemezken, bu forumda kimin bu kadar yüksek donanımlara yatırım yapacağına inandınız? VPS bölümüne bir girin bakın. Araştırma yapıyorsunuz ancak araştırma yapacağınız yer hakkında da bir araştırma yapsanız iyi olurdu. Burda yaptığınız biraz gösteriş oluyor sanki? Sonuç olarak parası olan konuşur, birşey diyemeyiz. Bu başlığı açıp sorma hakkınızda tabiki var ancak iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum. Bu ürünleri temin ettikten sonra VPS fiyatlarınızı da açıkçası nasıl değiştireceğinizi merak ediyorum. Natro, benzer bir yapıyı kullanmaya başladı yaklaşık 1 sene kadar önce. Pek ses getirmedi.
