Konu
DELL BLADE kullanıp da memnun olmayan ?
31-12-2008, 16:12:50
#17
Kosanbit
Natro açıldığı zamanlarda da kendi verimerkezi vardı ancak küçüktü diye biliyorum. Şuan Grid ile yaşadığı sorunlar var ancak nereye taşıdılar, ne yaptılar o konuda bilgim yok.