SayfaNet'e katılmamak elde değil. Bu forumda kimlerin bu ürünü kullanma ihtimali olduğunu düşündünüz başlık açarken? Ülkemizde veri merkezlerimizin durumu bile avrupa ile boy ölçüşemezken, bu forumda kimin bu kadar yüksek donanımlara yatırım yapacağına inandınız? VPS bölümüne bir girin bakın. Araştırma yapıyorsunuz ancak araştırma yapacağınız yer hakkında da bir araştırma yapsanız iyi olurdu. Burda yaptığınız biraz gösteriş oluyor sanki? Sonuç olarak parası olan konuşur, birşey diyemeyiz. Bu başlığı açıp sorma hakkınızda tabiki var ancak iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum. Bu ürünleri temin ettikten sonra VPS fiyatlarınızı da açıkçası nasıl değiştireceğinizi merak ediyorum. Natro, benzer bir yapıyı kullanmaya başladı yaklaşık 1 sene kadar önce. Pek ses getirmedi.