osman senin gibi gerçekçi ve akıllı bi adamın böyle tongaya düşmemesini isterdim.
herkesin atx kasa kullandığı ve profesyonel firmaların en tepe yöneticilerinin nadiren mesaj yazdığı R10'da, değerinin tepe noktada olduğu bir ürünü kullanan olup olmadığı sormak saflık değil abuşluk oluyor.
arkadaşlar ferrari f50 almayı düşünüyorum ama rampada ses yapıyor mu, bu konuda tecrübe sahibi kişiler yorum yaparsa sevinirim.