Kerem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu sen ve bu sefer senin yandaşların uzatacak
”Ben bile artık bu satırları yazıyorsam” lafına gülüyorum sadece “ben bile” derken ne demek istiyorsun sen?
Sana bu laftan sonra karışmıyorum bile gerçekten Ne sunucuymuş yahu
bir soralım dedik bileni var mı diye olay oldu.. Ya siz çok garipsiniz yada bende sorun var bilmiyorum artık
Konu içinde MESLEKTAŞLARIN sürekli alakasız yorumlarda bulunacağını ve gereksiz yere konunun uzayacağını düşünüyorum.. Edinilen tecrübeler hakkında bilgiyi sanırım yabancı forumlardan elde edebileceğim.. Boş konuşmayan ciddi anlamda mesaj yazanlara teşekkür ederim konuyu kitlerseniz de sevinirim

Ben bile artık bu satırları yazıyorsam...