Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osman sorun da bu. Daha almamışsın. "Almak için araştırma yapıyorum" diyerek başlığı açıyorsun, 3. sayfaya geliyorum ve bu mesajını görüyorum: "havasını da yaparım, ticaretini de yaparım".
Kimse sana "reklam yapma, hava atma" demiyor. Ama buradaki insanları da salak yerine koyma diyor. Bu bir... İkincisi, "niye bu kadar insan bir anda böyle bir tepki gösterdi acaba?" diyorsan, bu yaptığın ilk "tanıtım/sorgulama görünümlü reklam" olmadığı için ve artık insanların buna tahammülleri kalmadığı için olabilir. Ben bile artık bu satırları yazıyorsam...
Kimi ne şekilde salak yerine koymuşum? Reklam olan kısımları konu içinde tek tek yaz bakalım?

Konuyu sen ve bu sefer senin yandaşların uzatacak ”Ben bile artık bu satırları yazıyorsam” lafına gülüyorum sadece “ben bile” derken ne demek istiyorsun sen? Sana bu laftan sonra karışmıyorum bile gerçekten

Ne sunucuymuş yahu bir soralım dedik bileni var mı diye olay oldu.. Ya siz çok garipsiniz yada bende sorun var bilmiyorum artık

Konu içinde MESLEKTAŞLARIN sürekli alakasız yorumlarda bulunacağını ve gereksiz yere konunun uzayacağını düşünüyorum.. Edinilen tecrübeler hakkında bilgiyi sanırım yabancı forumlardan elde edebileceğim.. Boş konuşmayan ciddi anlamda mesaj yazanlara teşekkür ederim konuyu kitlerseniz de sevinirim