Konu
DELL BLADE kullanıp da memnun olmayan ?
31-12-2008, 16:17:26
#18
obidergi
Üyeliği durduruldu
Ne mailde ne de sitede bilgi veriyorlar, ilginç.
Grid'de iken sunucu parkı (özel kafesleri vardı) oldukça sağlamdı Natro'nun.
Evet kendi verimerkezini kapatıp Grid'e geçmişlerdi diye biliyorum ben de, sonrası hakkında bilgi yok.