Ne mailde ne de sitede bilgi veriyorlar, ilginç.
Grid'de iken sunucu parkı (özel kafesleri vardı) oldukça sağlamdı Natro'nun.
Evet kendi verimerkezini kapatıp Grid'e geçmişlerdi diye biliyorum ben de, sonrası hakkında bilgi yok.