Natro kendi verimerkezini açtı mı? Grid içinden hizmet veriyordu, geçenlerde mail atmış, yeni verimerkezimiz falan diye ama değişen birşey yok bildiğim kadarı ile. Sitelerine en son baktığımda da bilgiler aynıydı.