Konu
DELL BLADE kullanıp da memnun olmayan ?
31-12-2008, 16:07:42
#16
obidergi
Üyeliği durduruldu
Natro kendi verimerkezini açtı mı? Grid içinden hizmet veriyordu, geçenlerde mail atmış, yeni verimerkezimiz falan diye ama değişen birşey yok bildiğim kadarı ile. Sitelerine en son baktığımda da bilgiler aynıydı.