• 08-05-2021, 00:53:59
    #1
    Arkadaşlar konuyu buraya açma gereği duydum bir çok arkadaşımız dedicated arıyor eminim ki dedicated sektörüne girecekler veyahut giripte sunucu bulamayanlar var.

    Başımdan talihsiz bir kaç olay geçti firma ismi vermeden onlar kendilerini biliyor diyeceğim şudur; UCUZ MALDAN UZAK DURUN!

    Kesinlikle... örneğin ucuz diye aldığımız dedicated firmalarında neler oldu biliyormusunuz? şöyle: network problemleri (2 günde 1 server git geller yaşıyordu ve firma suçlamaları kabul etmiyordu)

    bir başkasında ise ölü ssd ile uğraşıp duruyor "halbuki yeni takıldı diye kandırılıyorduk ssd ise kimlerin elinden geçtiği belli değildi"

    ve en önemlisi firmamıza ait gider tablosu için fatura istiyoruz fatura almakta zorlanıyoruz fatura göndermiyorlar/kesmiyorlar naz yapıyorlar neler neler

    daha bir çok sorun ve sıkıntı yaşadık hatta iade istemeden koşarak uzaklaştık hemde bu yaşadığımız sıkıntıları burada konusu olan ünlenmiş firmalarla yaşadık şuan parasını veripte parasının karşılığını veren her dakika makinayla ilgili bilgi alışverişi yapabildiğim M****** kullanmaktayım emeklerinize ve ruh sağlığınıza değer veriyorsanız kesinlikle UCUZ mallardan uzak durun yada kendi sunucunuzu serverinizi sıfır olarak satın alın 2. el felan almayın aman diyim dikkat paranıza kıyın kafanıza sıkmaktan iyidir bahsi geçen firma ismini gizledim dediğim gibi reklam ve diğer firmaların rencide olmasını istemiyorum sadece ön bilgi olarak bilgilerimi paylaşmak istedim 30 günlük sunucunun 5 günü kullanıp geri kalan 25 günü kullanamadığım halde iade almadığım firmalarda haklarım size helaldir nede olsa bu kafayla fazla para kazanamaz bi kaç yıla silinir gidersiniz

    bu zor günlerde hepinize bol şans umarım aydınlatıcı olmuştur benim başımdan geçen başkasının başından geçip vakit ve veri kaybı yaşamadan uyanması dileğiyle
  • 08-05-2021, 00:56:43
    #2
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar konuyu buraya açma gereği duydum bir çok arkadaşımız dedicated arıyor eminim ki dedicated sektörüne girecekler veyahut giripte sunucu bulamayanlar var.

    Başımdan talihsiz bir kaç olay geçti firma ismi vermeden onlar kendilerini biliyor diyeceğim şudur; UCUZ MALDAN UZAK DURUN!

    Kesinlikle... örneğin ucuz diye aldığımız dedicated firmalarında neler oldu biliyormusunuz? şöyle: network problemleri (2 günde 1 server git geller yaşıyordu ve firma suçlamaları kabul etmiyordu)

    bir başkasında ise ölü ssd ile uğraşıp duruyor "halbuki yeni takıldı diye kandırılıyorduk ssd ise kimlerin elinden geçtiği belli değildi"

    daha bir çok sorun ve sıkıntı yaşadık hatta iade istemeden koşarak uzaklaştık hemde bu yaşadığımız sıkıntıları burada konusu olan ünlenmiş firmalarla yaşadık şuan parasını veripte parasının karşılığını veren her dakika makinayla ilgili bilgi alışverişi yapabildiğim M****** kullanmaktayım emeklerinize ve ruh sağlığınıza değer veriyorsanız kesinlikle UCUZ mallardan uzak durun yada kendi sunucunuzu serverinizi sıfır olarak satın alın 2. el felan almayın aman diyim dikkat paranıza kıyın kafanıza sıkmaktan iyidir bahsi geçen firma ismini gizledim dediğim gibi reklam ve diğer firmaların rencide olmasını istemiyorum sadece ön bilgi olarak bilgilerimi paylaşmak istedim 30 günlük sunucunun 5 günü kullanıp geri kalan 25 günü kullanamadığım halde iade almadığım firmalarda haklarım size helaldir nede olsa bu kafayla fazla para kazanamaz bi kaç yıla silinir gidersiniz

    bu zor günlerde hepinize bol şans umarım aydınlatıcı olmuştur benim başımdan geçen başkasının başından geçip vakit ve veri kaybı yaşamadan uyanması dileğiyle
    İki firmayı da özelden paylaşır mısınız, müşterilerimi yönlendirirken göz önünde tutayım.
  • 08-05-2021, 00:57:25
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki firmayı da özelden paylaşır mısınız, müşterilerimi yönlendirirken göz önünde tutayım.
    bilgi verildi
  • 08-05-2021, 01:02:48
    #4
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgi verildi
    Teşekkürler, 1. firmayla kavgalıyız zaten haksız ban yedim müşterime hizmet veremediklerini söylediğim için.
    2. firmayla çalışmadı, parça değişimi talep edebilirdiniz.
    3. firma çok talep görüyor, donanımlar biraz eski sayılır ama çok kötü de görmüyorum.

    Görüşlerinizde haklısınız, fiziksel sunucu önemli bir konu sonuçta verilerimiz ve uygulamalarımız barınıyor.

    Tekrardan teşekkürler.
  • 08-05-2021, 01:05:50
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, 1. firmayla kavgalıyız zaten haksız ban yedim müşterime hizmet veremediklerini söylediğim için.
    2. firmayla çalışmadı, parça değişimi talep edebilirdiniz.
    3. firma çok talep görüyor, donanımlar biraz eski sayılır ama çok kötü de görmüyorum.

    Görüşlerinizde haklısınız, fiziksel sunucu önemli bir konu sonuçta verilerimiz ve uygulamalarımız barınıyor.

    Tekrardan teşekkürler.
    valla hocam sadece onlar değil ipler kendi kendine değişiyor haftada 1-2 defa bu tarz sorunlar yaşadığımız firmalarda oldu

    bizde firmamıza ait sunucu kullandığımız için veriler hayati önem taşıyordu değişim talep etsekte tınlamadılar ağırdan aldılar akıllandık çok şükür
  • 08-05-2021, 01:08:14
    #6
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam sadece onlar değil ipler kendi kendine değişiyor haftada 1-2 defa bu tarz sorunlar yaşadığımız firmalarda oldu

    bizde firmamıza ait sunucu kullandığımız için veriler hayati önem taşıyordu değişim talep etsekte tınlamadılar ağırdan aldılar akıllandık çok şükür
    Bu yüzden ne Türk firmalarıyla ne Türk'lerin aracı olduğu yabancı firmalarla çalışmamayı tercih ediyorum hocam, verime önem verilmiyorsa o parayı niye ödeyeceğiz ki sonuçta
    Size de tavsiyem, yurtdışından şaşmayın en azından parçalar yeni oluyor
  • 08-05-2021, 01:09:37
    #7
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yüzden ne Türk firmalarıyla ne Türk'lerin aracı olduğu yabancı firmalarla çalışmamayı tercih ediyorum hocam, verime önem verilmiyorsa o parayı niye ödeyeceğiz ki sonuçta
    Size de tavsiyem, yurtdışından şaşmayın en azından parçalar yeni oluyor
    Valla hocam şuan dgnde memnunum ama eğer ki tekrar kafa ağırırsaki ki sanmıyorum dediğinizi bi kaç kişi daha söyledi yurt dışına basıcam doları alıcam hizmeti hiiiç kafa ağırtmaya gerek yok
  • 08-05-2021, 01:19:50
    #8
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam şuan dgnde memnunum ama eğer ki tekrar kafa ağırırsaki ki sanmıyorum dediğinizi bi kaç kişi daha söyledi yurt dışına basıcam doları alıcam hizmeti hiiiç kafa ağırtmaya gerek yok
    Hocam DGN'de de bazı ağ sorunları yaşanabiliyor, onu belirteyim.
    Siz verilerinizi her gün yedeklemeyi kesinlikle ihmal etmeyin, iyi geceler dilerim