yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler, 1. firmayla kavgalıyız zaten haksız ban yedim müşterime hizmet veremediklerini söylediğim için.
2. firmayla çalışmadı, parça değişimi talep edebilirdiniz.
3. firma çok talep görüyor, donanımlar biraz eski sayılır ama çok kötü de görmüyorum.

Görüşlerinizde haklısınız, fiziksel sunucu önemli bir konu sonuçta verilerimiz ve uygulamalarımız barınıyor.

Tekrardan teşekkürler.
valla hocam sadece onlar değil ipler kendi kendine değişiyor haftada 1-2 defa bu tarz sorunlar yaşadığımız firmalarda oldu

bizde firmamıza ait sunucu kullandığımız için veriler hayati önem taşıyordu değişim talep etsekte tınlamadılar ağırdan aldılar akıllandık çok şükür