Teşekkürler, 1. firmayla kavgalıyız zaten haksız ban yedim müşterime hizmet veremediklerini söylediğim için.
2. firmayla çalışmadı, parça değişimi talep edebilirdiniz.
3. firma çok talep görüyor, donanımlar biraz eski sayılır ama çok kötü de görmüyorum.
Görüşlerinizde haklısınız, fiziksel sunucu önemli bir konu sonuçta verilerimiz ve uygulamalarımız barınıyor.
Tekrardan teşekkürler.