Bu yüzden ne Türk firmalarıyla ne Türk'lerin aracı olduğu yabancı firmalarla çalışmamayı tercih ediyorum hocam, verime önem verilmiyorsa o parayı niye ödeyeceğiz ki sonuçta

Size de tavsiyem, yurtdışından şaşmayın en azından parçalar yeni oluyor
Valla hocam şuan dgnde memnunum ama eğer ki tekrar kafa ağırırsaki ki sanmıyorum dediğinizi bi kaç kişi daha söyledi yurt dışına basıcam doları alıcam hizmeti hiiiç kafa ağırtmaya gerek yok