Valla hocam şuan dgnde memnunum ama eğer ki tekrar kafa ağırırsaki ki sanmıyorum dediğinizi bi kaç kişi daha söyledi yurt dışına basıcam doları alıcam hizmeti hiiiç kafa ağırtmaya gerek yok
Hocam DGN'de de bazı ağ sorunları yaşanabiliyor, onu belirteyim.
Siz verilerinizi her gün yedeklemeyi kesinlikle ihmal etmeyin, iyi geceler dilerim