Cloudef adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Radore içi co-location teklif
28
●2.217
- 20-05-2019, 22:40:09Üyeliği durdurulduArkadaşın el yazım alışkanlığı olabilir. Örneğin ticket yazışma gibi . Günlük olarak akılının duracağı şekilde yazılar ve kelimeler yazıyordur.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sen azıcık terbiyeli olda , konuya girenler seni dikkate alsınlar. Bu kadar ukalaca konuşacağına ,radore işine gelmiyorsa daha düşük barındıracağın bir yerde birşeyler ara. Radoreye laf söylüyorsun , radore içine girmeye çalışıyorsun. Madem bu kadar koydu 7000 tl mevzusu. Ozaman daha farklı dc tercih et. dal , netinternet , netdirekt =)
Demem o ki nush ile uslanmayanı etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir .
Bu devirde aşağıdaki tavşan bile 200 tl değil.

- 20-05-2019, 23:41:32Yav işine bak birader seninle polemiğe girmiyorum ben çoluk çocuksun belli ki 9.ayını tamamla önce bir r10 dünyasına adımını at ondan sonra yorum yaz. Sırf nereden laf sokabilirim diye konuya f5 çekip duruyorsun. Seni ilgilendirmez kimden ne fiyat aldığım, hangi firma ile çalıştığım. Önce git kendine düzgün bir kullanıcı ismi bul. Lanetadam mışLanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Daha Türkçe karakter kullanamayan adamsın. Senin gibi adamlar ticket'da bütün karakterlerin baş harflerini büyük yazıyor doğrudur. O da senin gibi adamların sorunu beni bağlamaz.LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-05-2019, 23:58:40Üyeliği durdurulduBenim gibi adamları senin gibi çocuklar sadece örnek alır. Sana laf sokma yarışına girmiyorum. Sana sadece burda bir büyüğün olarak insanlarla nasıl diyalog kurman gerektiği hakkında bilgi veriyorum. Ama sen bunu bilgi değil eğitim olarak algıla. Yıl konusuna gelince beni eskiler iyi tanır. =)Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse daha fazla değerli vakitimi seninle değersizleştirmeyeceğim. @Cloudef; e yaptığın terbiyesizliğe sadece sessiz kalamadım. Yazdığı mesaja , alıntıladığın ukalaca yazışını tekrar oku sonra aynaya geç ve bir kaç dakika kendinden utan. Emin ol işe yarayacaktır. =) - 21-05-2019, 00:11:31LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYav hadi işine bak vasıfsız kişilik.LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2019, 00:35:10Sadece bilgi vermek amaçlıdır,
dediğiniz gibi 2 x 1000 W PS varsa tamamı kullanmaz ama 1 tanesi yedekli olmak üzere 1000 W kadar bu cihaz çıkabilir diye verilmiş. Neden bu cihaza 2 x 400 W değilde 2 x 1000 W dahil edilmiş hiç düşündünüz mü ?
Zira kullandığınız işlemciler ve yapıda öyle az buz elektirik tükecek yapıda değil.
Bakınız sadece işlemcilerin elektirik tüketimi ( 1 tanesinin ) 115 W olarak belirtilmiş. Yine ram miktarı az değil, 3 adet disk , raid kartı ve diğer ek ürünler servisler derken cihaz öyle basit bir tüketim yapmıyor yapamayacaktır da.
R720 'e göre sizin donanımıza göre %70 yükle cihazın çalıştığını sayarak bir hesaplama yaptırdımda makineniz aşağıdaki değerleri alıyor.
http://prntscr.com/nr4dml
KWH değerine göre Netinternet e göre barındırma hesaplaması bu cihazın,
1.05 TL birimine göre hesapla,
398,16*1,05 = 418,07 TL aylık elektirik maliyeti çıkıyor cihazın
Kullanım yüküne eş değer olarak aşağı yukarı değişir bu.
- 21-05-2019, 17:47:29Hesabın yanlış 1tb'a kadar ram desteği olan cihaz bu. 16x disk slotu mevcut. İşlemci'nin e-5 2690'dan neredeyse hiç bir farkı yok enerji olarak. Hatta incelediğim kaynaklara göre 2690'dan daha az enerji tükkettiğini görüyorum. 1000WAtt powersupply değilde 750watt'mış. Sadece tek bir cpu çalışacak. Ayrıca benim makinemin cpu kullanımı hiç bu kadar yük altına girmiyor. 1.500 2.000 online bir oyunda ortalama %3 %4 cpu tüketirken sadece 4-6gb arası ram tüketimi var. Diske gelirsek 3 tane ssd 60 gb disk var üzerinde yani bu makinenin senin hesabına göre tüketim yapması mümkün değil. He dediğin gibi aşırı yük altında çalışsa bilemiyorum fakat benim çalıştıracağım şekilde 1 amper bile görmeyeceğini düşünmekteyim.Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabın için teşekkürler.


