Direk olarak radoreden fiyat aldığımda, dgn'den aldığım gibi absürt fiyatlar ile karşılaşıyorum.
Örneğin 1gbit hat için 7000 tl demeleri gibi

Diyeceğim şu ki, dgn içerisindeki firmalardan co-location hizmetini 200 250 tl gibi rakamlara alabiliyorken kalkıp'da radoreye 400 500 lira vermeyeceğim tabi ki.
(Verebileceğim rakam 250 tl+kdv olabilir.)
Eğer radore içi co-location hizmeti veren varsa teklif alabilir miyim?
Sunucu Bilgileri,
R720
2X2695 V2
176 GB RAM
3X60GB HP SERVER SSD
2X1000WATT POWER SUPRY(Bildiğim üzere sadece biri üzerinden enerji veriliyor ve sunucu sadece tükettiği kadar enerji çekiyor. Bu yüzden 1000 yada 460watt olması bir şey değiştirmiyor.)
Yorum olarak yada dm olarak fiyat verebilirsiniz.
R10 dışı, Skype: myfarukmetin

