Çünkü 1gbit hat diyip insanlara 100mbit hat veriyorlar demek ki.
Anlık hat kullanımım 200 seviyelerine geldiğinde zaten dgn'de ping sorunu ile karşılaşıyordum diskten kaynaklı olduğunu söylediler şimdi günahını almayım kimsenin ama eğer bu durumun disk ile alakası yoksa cidden can sıkar bu durum.
Fakat söylediğiniz gibi olmazsa arkanızdan bolca beddua alacaksınız.

teşekkürler.
LanetAdam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Radore firmasının sahibi ile mi görüşüyorum neden bu duruma bu kadar sert çıktın ki? Ben orada bu fiyatlara barındırma hizmeti alıyorum dedim, radore'de 1gbit port için 7000 tl fiyat verdiler dedim. Bu normal değil benim için, senin için 1gbit hat ücreti 7000 tl normal ise onu ben bilmem. Ben orada verebileceğim rakamı söyledim kimseyi kimseden küçük görmüyorum. Ayrıca iki firmanın'da kendine göre avantajları ve dezavantajları mevcut. Radore en basiti metro interneti kullanıyor cevahir merkezinin otoparkında. DGN ise bursa'nın sokaklarında bir yer. Ama ben iki firma arasında bir hizmet alacağım ve araştırıyorum bu fiyatlar neden böyle farklı diye. Çeşitli bilgilendirici yorum yapanlar oluyor. Benim için bilgilendirici cevaplar geliyor. Aynı şekilde bu konuyu anlık olarak takip eden 20'den fazla r10 üyesi var. Demek ki konuda onların da merak ettiği şeyler var. Bırakın eleştirmeyi önce bi gerçekleri görelim. Bir makinem şuan halen dgn'de barınıyor, diğer makinemi de radoreye vereceğim bunda yanlış bir şey yok
