Arkadaşın el yazım alışkanlığı olabilir. Örneğin ticket yazışma gibi . Günlük olarak akılının duracağı şekilde yazılar ve kelimeler yazıyordur.
Bence sen azıcık terbiyeli olda , konuya girenler seni dikkate alsınlar. Bu kadar ukalaca konuşacağına ,radore işine gelmiyorsa daha düşük barındıracağın bir yerde birşeyler ara. Radoreye laf söylüyorsun , radore içine girmeye çalışıyorsun. Madem bu kadar koydu 7000 tl mevzusu. Ozaman daha farklı dc tercih et. dal , netinternet , netdirekt =)
Demem o ki nush ile uslanmayanı etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir .
Bu devirde aşağıdaki tavşan bile 200 tl değil.
Yav işine bak birader seninle polemiğe girmiyorum ben çoluk çocuksun belli ki 9.ayını tamamla önce bir r10 dünyasına adımını at ondan sonra yorum yaz. Sırf nereden laf sokabilirim diye konuya f5 çekip duruyorsun. Seni ilgilendirmez kimden ne fiyat aldığım, hangi firma ile çalıştığım. Önce git kendine düzgün bir kullanıcı ismi bul. Lanetadam mış

Arkadaşın el yazım alışkanlığı olabilir. Örneğin ticket yazışma gibi . Günlük olarak akılının duracağı şekilde yazılar ve kelimeler yazıyordur.
Bence sen azıcık terbiyeli olda , konuya girenler seni dikkate alsınlar. Bu kadar ukalaca konuşacağına ,radore işine gelmiyorsa daha düşük barındıracağın bir yerde birşeyler ara. Radoreye laf söylüyorsun , radore içine girmeye çalışıyorsun. Madem bu kadar koydu 7000 tl mevzusu. Ozaman daha farklı dc tercih et. dal , netinternet , netdirekt =)
Demem o ki nush ile uslanmayanı etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir .
Bu devirde aşağıdaki tavşan bile 200 tl değil.
Daha Türkçe karakter kullanamayan adamsın. Senin gibi adamlar ticket'da bütün karakterlerin baş harflerini büyük yazıyor doğrudur. O da senin gibi adamların sorunu beni bağlamaz.