Sadece bilgi vermek amaçlıdır,
dediğiniz gibi 2 x 1000 W PS varsa tamamı kullanmaz ama 1 tanesi yedekli olmak üzere 1000 W kadar bu cihaz çıkabilir diye verilmiş. Neden bu cihaza 2 x 400 W değilde 2 x 1000 W dahil edilmiş hiç düşündünüz mü ?
Zira kullandığınız işlemciler ve yapıda öyle az buz elektirik tükecek yapıda değil.
Bakınız sadece işlemcilerin elektirik tüketimi ( 1 tanesinin ) 115 W olarak belirtilmiş. Yine ram miktarı az değil, 3 adet disk , raid kartı ve diğer ek ürünler servisler derken cihaz öyle basit bir tüketim yapmıyor yapamayacaktır da.
R720 'e göre sizin donanımıza göre %70 yükle cihazın çalıştığını sayarak bir hesaplama yaptırdımda makineniz aşağıdaki değerleri alıyor.
http://prntscr.com/nr4dml
KWH değerine göre Netinternet e göre barındırma hesaplaması bu cihazın,
1.05 TL birimine göre hesapla,
398,16*1,05 = 418,07 TL aylık elektirik maliyeti çıkıyor cihazın

Kullanım yüküne eş değer olarak aşağı yukarı değişir bu.