• 27-09-2018, 05:26:17
    #1
    TÜRKİYE'nin dedicated merkezi adı altında konular, reklamlar görüyorken bunların dolar bazında satılması niye? neden? bir tüketici olarak merak ediyorum ciddi anlamda zaman zaman verimerkezlerine gidip görmüşlüğüm oldu ama dolarla satacak kadar mı zor durumdayız? bu yaptığımız uzun vadede sonumuzu hazırlamayacakmı? vatandaş olarak soruyorum bu dedicated satıcılarına...
  • 27-09-2018, 05:33:43
    #2
    O kadar zor durumda olduğumuzun farkında değil misiniz? Mecburen dolarla satıyorlar. Bütün harcamaları dolar cinsinden/dolara endeksli zira. Ekonomi bu kadar dengesizken tüccar da kendini korumak zorunda.
  • 27-09-2018, 05:52:24
    #3
    Yanlış yerde, yanlış kişilere soruyorsun bence hocam. Kullanılan cihazlardan, metaryellere kadar... Sundukları ağ hizmetinden lisanslara kadar... Trafikten ip adreslerine kadar... Şöyle desek yeri kiminin sadece ismi Türkçe. Onların hiç bir suçu yok...

    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TÜRKİYE'nin dedicated merkezi adı altında konular, reklamlar görüyorken bunların dolar bazında satılması niye? neden? bir tüketici olarak merak ediyorum ciddi anlamda zaman zaman verimerkezlerine gidip görmüşlüğüm oldu ama dolarla satacak kadar mı zor durumdayız? bu yaptığımız uzun vadede sonumuzu hazırlamayacakmı? vatandaş olarak soruyorum bu dedicated satıcılarına...
  • 27-09-2018, 05:58:40
    #4
    Herkes haklı ama inadına TL
    dolara geçmeyede pek niyetimiz yok

    www.poyrazhosting.com.tr
  • 27-09-2018, 06:01:22
    #5
    Bak bu güzel, TL alıp dolar ödeme kısmı çok iyi. Devletim, milletim için varım diyorsun. Piyasalar elbet durulacaktır.
    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes haklı ama inadına TL
    dolara geçmeyede pek niyetimiz yok

    www.poyrazhosting.com.tr
  • 27-09-2018, 06:09:55
    #6
    UnixCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış yerde, yanlış kişilere soruyorsun bence hocam. Kullanılan cihazlardan, metaryellere kadar... Sundukları ağ hizmetinden lisanslara kadar... Trafikten ip adreslerine kadar... Şöyle desek yeri kiminin sadece ismi Türkçe. Onların hiç bir suçu yok...
    valla hocam aklıma haberlerdeki fırsatçılık geliyor?
    tl ile satanlar var onlar insan değilmi
    hatta zam yapmayan bile var.
    kesinlikle verimerkezi yetkilileri açıklama yapmalı
    dolarla satanlar varsa nedeninde açıklarsa iyi olur
  • 27-09-2018, 06:22:36
    #7
    Sanırım fazla haber ve youtube izliyorsunuz. Devlet sevmek, vatanseverlik ve daha niceleri TL ' den dolara geçmekle veyahutta dolardan TL geçmekle olmuyor. Şişirme haberler, yönlendirici haberler ile burada açıklama yapsınlar kelimesi fazlasıyla gereksiz. Eğer birileri hesap verecekse, faizlerin dolar cinsinden olmasının hesabını versin, hesap verecekler trafiklerinin yurt dışına satılıp kısıtlı network ağlarla hizmet vermeye çalışan internet servis sağlayıcıları kesinlikle değildir. Eğer siz illa birilerine hesap soracaksanız, ki bu siyasete girer buda beni ilgilendirmez ve forumu. Devlet, millet, vatan... Bunlar bağımsız, siyasetsiz kelimelerdir. Hesap verenler kesinlikle bu 3 konu üzerinden asla hesap vermezler.

    Birde şöyle düşünün; bir gün mesai bitmeden satış yapıyorsunuz; 200mbit hat kiraladınız, hosting lisansladınız, server sistemleri sipariş ettiniz... Dolar 4 idi... İş hacminizin 7 bin TL olduğunu düşünün sadece o günlük... Ertesi gün uyanıyorsunuz dolar olmuş 6 küsür... Bankaya ödeyeceğiniz faiz artmış, kiranız artmış, lisanslarınız, faturalarınız dolar kuru üzerinden hep armış. Ortalama günün artışı : 3500 TL ve sadece 1 günde... Bu işletmeler buna ne kadar dayanabilir?

    Ben asla yapamazdım... Ben bir günde kominist, 1 günde vatan haini, 1 günde ipne olurum canı sağolsun devletimin derim... ama eşimi, çoluğumu çocuğumu milli duruş sergisi altında hiç edemem.

    Sen vatanına dönememek nedir biliyor musun? Ne kadar acı? ne kadar utanç verici? bırak dolarla satış yapmayı... Vatanına dönmekten korkmak nedir biliyor musun? belki sen başarabilirsin saygı duyarım... Ben yapamıyorum! Bana saygı duy! Satamayana saygı duy! Birileride hesap verecekse, Buyrun hocam : https://www.tbmm.gov.tr

    İyi geceler.

    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam aklıma haberlerdeki fırsatçılık geliyor?
    tl ile satanlar var onlar insan değilmi
    hatta zam yapmayan bile var.
    kesinlikle verimerkezi yetkilileri açıklama yapmalı
    dolarla satanlar varsa nedeninde açıklarsa iyi olur
  • 27-09-2018, 06:38:50
    #8
    Sabah 6 da yapılan muhabbete bak elin doları bizi ne hale sokmuş
  • 27-09-2018, 07:40:41
    #9
    senin herşeyini yurtdışı sağlıyor. kendi hizmetini sağlayan en fazla 5 büyük firma vardır. herşeyi yurtdışından alıyorsun. gayet normal.