UnixCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış yerde, yanlış kişilere soruyorsun bence hocam. Kullanılan cihazlardan, metaryellere kadar... Sundukları ağ hizmetinden lisanslara kadar... Trafikten ip adreslerine kadar... Şöyle desek yeri kiminin sadece ismi Türkçe. Onların hiç bir suçu yok...
valla hocam aklıma haberlerdeki fırsatçılık geliyor?
tl ile satanlar var onlar insan değilmi
hatta zam yapmayan bile var.
kesinlikle verimerkezi yetkilileri açıklama yapmalı
dolarla satanlar varsa nedeninde açıklarsa iyi olur