Konu
Herkes dolara geçiyor?
27-09-2018, 06:01:22
#5
UnixCode
Bak bu güzel, TL alıp dolar ödeme kısmı çok iyi. Devletim, milletim için varım diyorsun. Piyasalar elbet durulacaktır.
IyibirNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes haklı ama inadına TL
dolara geçmeyede pek niyetimiz yok
www.poyrazhosting.com.tr