Bak bu güzel, TL alıp dolar ödeme kısmı çok iyi. Devletim, milletim için varım diyorsun. Piyasalar elbet durulacaktır.
IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes haklı ama inadına TL
dolara geçmeyede pek niyetimiz yok

www.poyrazhosting.com.tr