TÜRKİYE'nin dedicated merkezi adı altında konular, reklamlar görüyorken bunların dolar bazında satılması niye? neden? bir tüketici olarak merak ediyorum ciddi anlamda zaman zaman verimerkezlerine gidip görmüşlüğüm oldu ama dolarla satacak kadar mı zor durumdayız? bu yaptığımız uzun vadede sonumuzu hazırlamayacakmı? vatandaş olarak soruyorum bu dedicated satıcılarına...