• 26-05-2008, 22:11:24
    #55
    Üyeliği durduruldu
    japonyada değilizki eve server kuralım | tr de eve denemeye bile değmez
  • 26-05-2008, 22:51:20
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Ardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    japonyada değilizki eve server kuralım | tr de eve denemeye bile değmez
    biz trdeyiz ve suan aldıgım son karar ıle sunucu toplamaya karar verdım yarın parça fıyatlarını falan çıkartıcam kendım bılgısayarcı oldugum ıcın kendım toplıcam ısletım sıstemını falan kuracam cpanel lısansı eve kuracam 4 mbit bağlantı 120 gb hdd curo duo 2 işlemcı tamamdır bu iş yakında hizmete girersek şaşırmayın
  • 26-05-2008, 23:10:35
    #57
    sunucuoptimizasyon.com
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz trdeyiz ve suan aldıgım son karar ıle sunucu toplamaya karar verdım yarın parça fıyatlarını falan çıkartıcam kendım bılgısayarcı oldugum ıcın kendım toplıcam ısletım sıstemını falan kuracam cpanel lısansı eve kuracam 4 mbit bağlantı 120 gb hdd curo duo 2 işlemcı tamamdır bu iş yakında hizmete girersek şaşırmayın
    bol laglı losslu günler yaşamaman dileğiyle
  • 26-05-2008, 23:12:44
    #58
    Üyeliği durduruldu
    4098 ADSL alsanız bile 1024 upload hızıyla biraz zor.10-20 siteyi kaldırır ama birisi download yaptığında sitelere girerken çok beklenir..Size hayırlı işler bol kazançlar diliyorum
  • 27-05-2008, 01:05:28
    #59
    Üyeliği durduruldu
    aXaCaR_54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4098 ADSL alsanız bile 1024 upload hızıyla biraz zor.10-20 siteyi kaldırır ama birisi download yaptığında sitelere girerken çok beklenir..Size hayırlı işler bol kazançlar diliyorum
    upload hızınıda ayarlarız tabı suan kesın bır şey yok ancak olmasını yönunde ısteklerım var inşallah istedigimizi yapabılırız sunucuyu toplarız ısletım sıstemını kurarı 4mbit yapar cpanel lısansı falan onlarıda ayarlıcaz pekı bısey sorcam bu host falan açma kısmını anlayamadım herşey tamam sunucu ,mbıt falan host açabılmemız ıcın bır yere falan mı başvuruyoz bunu bırı daha sölerse ıyı olur
  • 27-05-2008, 01:20:45
    #60
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar burada devamlı sizlerin bilgisini alıyorum çünkü bu işin içinde olanların oldugu ıcın yanı bı ıse gırerken herseyden bılgın olması gerektıgıne ınanıyorum onun ıcın sızlerın yorumları cok önemlı çünkü burda çogunuz bu ısın ıcındesınız onun ıcın sunucu ıcın bı liste çıkardım görüşlerinizi belirtirseniz memnun olurum

    ---------------------------------------------
    Ana Kart :

    ASUS P5B-MX I946GZ/LGA775/PCI-E/DDR2

    Özellikleri :

    Chipset INTEL 946GZ / ICH7 Core2 Extreme, Core2 Duo CPU Desteği
    CPU Desteği INTEL P4 Soket 775
    RAM 2*DDR2-667 DUAL (240 Pin) Max:4GB
    VGA Intel GMA 3000 Max:256MB MS
    Expansion Slots 1*PCI-E X16, 1*PCI-EX1, 2*PCI
    Ses Realtek ALC883 6 Kanal
    Diğer Özellikler 4*SATAII(3.0Gb/s), Attansic GB ***, 4*USB 2.0
    Yapı mATX
    FSB (MHz) 1066 (OC)/800

    ----------------------------------------

    İşlemci : INTEL -C2D (E4600) 2.4Ghz 800Mhz 2MB BOX

    Soru : AMD mi ? İNTEL mi ? Öneriyorsunuz.

    ------------------------------------------

    Hard Dısk : SAMSUNG 500GB 7200 RPM 16MB SERIAL ATA 501LJ

    500 Gb Hard Dısk + 120 Gb Hard Dısk

    --------------------------------------------
    Ethernet Kartı : ZYXEL G-202 WIRELESS USB ADAPTOR

    ----------------------------------------------
    Ram : KINGSTON PC 1GB 533Mhz DDR2 PC4200 + 3 = 4 Gb Ram

    ------------------------------------------------
    Ekran Kartına Gerek Yok sanırım onbord ıle kullanılabılır sunucu için gereken sistem özellikleri bu kadar sanırım 4Mbit Bağlantı Ücreti (90ytl) Cpanel Lisansı 20 Ytl İşletim Sisteminin Orjınal Olmasına gerek yokmus sanırım bunun dısında baska gıderler varmı varsa neler ? suan belirtilen sunucu özellikleri sizce nasıl ? 4mbit , curo duo 2 , 620 gb hard dısk , 4 gb ram görüşleriniz çok önemli onun için yorumlarınızı bekliyorum
  • 27-05-2008, 02:49:11
    #61
    Üyeliği durduruldu
    emrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tellcom quiknet bağlatabilirsin.5 mbit down 5 mbit up 49 ytl bizim buraya geldiler 1 ay sonra sinyal verilecek ben bağlatmayı düşünüyorum eve kadar fiber
    <k.d> Hangi semttesin? </k.d>
  • 27-05-2008, 06:50:32
    #62
    Peki eve CS server kurulur mu ?
  • 27-05-2008, 12:38:42
    #63
    WeBMaHMuT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .....
    Bazı arkadaşlara da inat yaptım diyebilirim, onlar kendilerini biliyorlarr. ben aslen 15 yaşımdayım (1993,Niğde)
    Haydar Burak TUNGUT
    ......
    Haklısın Artık WeB'i Sarsmasnın Zamanı Geldi! Akıl Baştadır dostum yaşta değil!
    eywallah kardeşim...