japonyada değilizki eve server kuralım | tr de eve denemeye bile değmez
Eve Sunucu Kurcam Yardım.
109
●7.952
- 26-05-2008, 22:51:20Üyeliği durduruldubiz trdeyiz ve suan aldıgım son karar ıle sunucu toplamaya karar verdım yarın parça fıyatlarını falan çıkartıcam kendım bılgısayarcı oldugum ıcın kendım toplıcam ısletım sıstemını falan kuracam cpanel lısansı eve kuracam 4 mbit bağlantı 120 gb hdd curo duo 2 işlemcı tamamdır bu iş yakında hizmete girersek şaşırmayınArdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2008, 23:10:35bol laglı losslu günler yaşamaman dileğiyleCyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2008, 01:05:28Üyeliği durdurulduupload hızınıda ayarlarız tabı suan kesın bır şey yok ancak olmasını yönunde ısteklerım var inşallah istedigimizi yapabılırız sunucuyu toplarız ısletım sıstemını kurarı 4mbit yapar cpanel lısansı falan onlarıda ayarlıcaz pekı bısey sorcam bu host falan açma kısmını anlayamadım herşey tamam sunucu ,mbıt falan host açabılmemız ıcın bır yere falan mı başvuruyoz bunu bırı daha sölerse ıyı oluraXaCaR_54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2008, 01:20:45Üyeliği durdurulduarkadaşlar burada devamlı sizlerin bilgisini alıyorum çünkü bu işin içinde olanların oldugu ıcın yanı bı ıse gırerken herseyden bılgın olması gerektıgıne ınanıyorum onun ıcın sızlerın yorumları cok önemlı çünkü burda çogunuz bu ısın ıcındesınız onun ıcın sunucu ıcın bı liste çıkardım görüşlerinizi belirtirseniz memnun olurum
---------------------------------------------
Ana Kart :
ASUS P5B-MX I946GZ/LGA775/PCI-E/DDR2
Özellikleri :
Chipset INTEL 946GZ / ICH7 Core2 Extreme, Core2 Duo CPU Desteği
CPU Desteği INTEL P4 Soket 775
RAM 2*DDR2-667 DUAL (240 Pin) Max:4GB
VGA Intel GMA 3000 Max:256MB MS
Expansion Slots 1*PCI-E X16, 1*PCI-EX1, 2*PCI
Ses Realtek ALC883 6 Kanal
Diğer Özellikler 4*SATAII(3.0Gb/s), Attansic GB ***, 4*USB 2.0
Yapı mATX
FSB (MHz) 1066 (OC)/800
----------------------------------------
İşlemci : INTEL -C2D (E4600) 2.4Ghz 800Mhz 2MB BOX
Soru : AMD mi ? İNTEL mi ? Öneriyorsunuz.
------------------------------------------
Hard Dısk : SAMSUNG 500GB 7200 RPM 16MB SERIAL ATA 501LJ
500 Gb Hard Dısk + 120 Gb Hard Dısk
--------------------------------------------
Ethernet Kartı : ZYXEL G-202 WIRELESS USB ADAPTOR
----------------------------------------------
Ram : KINGSTON PC 1GB 533Mhz DDR2 PC4200 + 3 = 4 Gb Ram
------------------------------------------------
Ekran Kartına Gerek Yok sanırım onbord ıle kullanılabılır sunucu için gereken sistem özellikleri bu kadar sanırım 4Mbit Bağlantı Ücreti (90ytl) Cpanel Lisansı 20 Ytl İşletim Sisteminin Orjınal Olmasına gerek yokmus sanırım bunun dısında baska gıderler varmı varsa neler ? suan belirtilen sunucu özellikleri sizce nasıl ? 4mbit , curo duo 2 , 620 gb hard dısk , 4 gb ram görüşleriniz çok önemli onun için yorumlarınızı bekliyorum - 27-05-2008, 02:49:11Üyeliği durduruldu<k.d> Hangi semttesin? </k.d>emrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2008, 12:38:42eywallah kardeşim...WeBMaHMuT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle