biz trdeyiz ve suan aldıgım son karar ıle sunucu toplamaya karar verdım yarın parça fıyatlarını falan çıkartıcam kendım bılgısayarcı oldugum ıcın kendım toplıcam ısletım sıstemını falan kuracam cpanel lısansı eve kuracam 4 mbit bağlantı 120 gb hdd curo duo 2 işlemcı tamamdır bu iş yakında hizmete girersek şaşırmayın
bol laglı losslu günler yaşamaman dileğiyle