Holokost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eve Sunucu Kurcam Yardım.
109
●7.952
- 25-05-2008, 01:37:51Üyeliği durdurulduasıl sorunda zaten senınde dediğin gibi elektrik sorunu burdada cok gıdıyor elımde sağlam bır ups var ama ups ıle bıtmıyormus bu ıs bunu anladım yorumlarıız sayesınde işte güzel bir hayeldı ama ben kafama koydugum seyı yaparım er yada geç aslında hıc bır şey ımkansız degıl dedıgım gıbı maddıyata bakıyor hersey su durum olsa mesala dıyelım ılk etapta hersey ıcınde sunucusundan tutun sogutmasına , ups , data centerına kadar , hattına kadar herşey atıyorum 5 mılyarmı tuttu daha sonra herhangı bı yere para ödeme gıbı bısey olmasa kredı çeker yıne yapardım en azından o 5 mılyarı verınce bır ömur benım olacak ama sanırım öle degıl turktelekoma falan para ödenıyor sanırım neyse vps veya reseller sımdılık heralde reseller tavsıyesı aldım bakalım
- 25-05-2008, 01:42:46elektrik soğutma bunlar halledilebilir şeyler benimde niyetim vardı bi ara elektriklerimiz 1 ayda 3-5 dakikadan fazla gitmezdi gitse bile sitenin jenaratörü vardı 1 saate kadar dayanan ups vardı soğutma için 12.000 btu klima mevcuttu ama sorun bağlantı eğer sende çok kararlıysa g.shdsl al fiberden daha ucuzdur ama adslden daha kalitelidir
alttaki linkte arkadaşımız basitçe anlatmış
https://www.r10.net/site-server-admin...-kurulumu.html - 25-05-2008, 01:48:54Üyeliği durduruldutamam teşekkür ederim birde tüm gereken şeylerin aşşagı yukarı bı fıyatını bılen bırıne danısıp 4/4 olacak şekilde bir sunucunun maliyeti ne kadar onu hesaplatmak lazım sımdılık araştırmalara devam edıyorum altından kalkabılecegım bısey ıse dusunuyorum ama olmassada reseller alıp aynı zamanda bı kenara para atıp atıyom 2-3 sene sonra bı sunucu almak
- 25-05-2008, 01:54:29Üyeliği durduruldusiz data center'ı anlamamışsınız galiba bakın sunucuyu toplayın sonra bir DC ye teslim edin o sizin için makinenizi çalıştıracak bu anlama geliyor.Ben de bu konuyu çok araştırdım bana da bu mantıklı geldi şimdi yavaştan sunucumu topluyorum bittiğinde bir DC ye vereceğim.Bu arada r10 da bu şekilde hizmet veren arkadaşlar varmı acaba????Alıntı
- 25-05-2008, 01:56:57aslında bu işte esas amaç hosting satmak falan olmadıkça yani hobi için olduğu sürece güzel bir olay maddi sıkıntıları ayarlayabilirsem tabi bir de TT hatları kuvvetlendirirse böyle bir projeyi ben de düşünüyorum.
CyberMedya, bence biraz daha beklemen iyi olur TT altyapı ve fiyatları biraz daha iyileştirmeli.
Elazığlı168, verdiğin link için ayrıca teşekkürler. - 25-05-2008, 11:23:05Üyeliği durdurulduevet şimdi anladım o zaman bende senın gibi yavas yavas sunucumu hazırlıyım peki sağlam bağlantısı ıyı bır data canter hizmeti veren varmı burada ?asmika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2008, 13:08:15Adana'da varmı bilmiyorum. Ama İstanbul'da, İzmir'de daha bir çok yerde datacenter'lar var. Biraz araştırırsan bu konuda bilgi sahibi olursun.CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2008, 13:24:30Üyeliği durdurulduİzmirde varsa benım ıcın cok guzel olur bende ızmırdeyım cunku adana değilNearex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
