asmika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz data center'ı anlamamışsınız galiba bakın sunucuyu toplayın sonra bir DC ye teslim edin o sizin için makinenizi çalıştıracak bu anlama geliyor.Ben de bu konuyu çok araştırdım bana da bu mantıklı geldi şimdi yavaştan sunucumu topluyorum bittiğinde bir DC ye vereceğim.Bu arada r10 da bu şekilde hizmet veren arkadaşlar varmı acaba????
evet şimdi anladım o zaman bende senın gibi yavas yavas sunucumu hazırlıyım peki sağlam bağlantısı ıyı bır data canter hizmeti veren varmı burada ?