CyberMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eve Sunucu Kurcam Yardım.
109
●7.952
- 25-05-2008, 13:55:06orhan baba ne güzel soylemiş değilmi vazgec gonlum bu sevdadanCyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlayana
- 25-05-2008, 14:03:32Üyeliği durdurulduben vazgeçeyım sen vazgeç kım yapıcak bu işi anlayanaEuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2008, 14:29:27Üyeliği durduruldur10.net uyeleri bu konuda daha duzgun yorumlar yaptı baska bir forumda inceliyordum yıne benım açtıgım gıbı bır arkadaş açmıs gelen yorumları okudum gülmekten öldüm adam 1 TRİLYON dan bahsedıyor data center kurma işini
- 25-05-2008, 14:33:12bu işi yapacak kişiler yuksek download ve upload gücüne sahip hattı olanlar yani datacenterlar yani bu işin ehli olanlar
- 25-05-2008, 14:34:29Üyeliği durdurulduO özellikteki kasaya verecegin paranın cok cok ufak miktarını aylık olarak vps ye ver kullan istedigin gibi.
Eve aldıgın kasayı sen gece yatarken kapattıgın zaman sitelerinde durur. Elektrik kesintisi yaşadıgın zaman yine durur. Modemde sorun cıksın yine durur. Yani hertürlü durur
En güzeli vps derim
- 25-05-2008, 14:42:05Evet datacenter kurmak için o kadar parayı gözden çıkarman gerekiyor.CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2008, 14:44:58Üyeliği durduruldubizde öle yapıcaz artık ya reseller yada vps olarak dusunuyorum ılk basladıgım ıcın resellerı tavsıye edıyorlar pekı bır şey daha sorcam sunucuyu kendım toplasam ızmır ıcındekı bır data center sağlayan bı yere kendı topladıgım sunucu götursem versem bunun aylık masrafı yıne vps veya resellerden yuksemı olur sonucta yıne sunucu benım data centerlar onların olacak
anlayana