• 25-05-2008, 13:53:31
    #28
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmirde varsa benım ıcın cok guzel olur bende ızmırdeyım cunku adana değil
    İzmirde Hostcini ile Naymanlı var sanırım.
  • 25-05-2008, 13:55:06
    #29
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet şimdi anladım o zaman bende senın gibi yavas yavas sunucumu hazırlıyım peki sağlam bağlantısı ıyı bır data canter hizmeti veren varmı burada ?
    orhan baba ne güzel soylemiş değilmi vazgec gonlum bu sevdadan anlayana
  • 25-05-2008, 14:03:32
    #30
    Üyeliği durduruldu
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orhan baba ne güzel soylemiş değilmi vazgec gonlum bu sevdadan anlayana
    ben vazgeçeyım sen vazgeç kım yapıcak bu işi anlayana
  • 25-05-2008, 14:05:24
    #31
    sunucuoptimizasyon.com
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben vazgeçeyım sen vazgeç kım yapıcak bu işi anlayana
    yapan bissürü firma var
  • 25-05-2008, 14:29:27
    #32
    Üyeliği durduruldu
    r10.net uyeleri bu konuda daha duzgun yorumlar yaptı baska bir forumda inceliyordum yıne benım açtıgım gıbı bır arkadaş açmıs gelen yorumları okudum gülmekten öldüm adam 1 TRİLYON dan bahsedıyor data center kurma işini
  • 25-05-2008, 14:33:12
    #33
    bu işi yapacak kişiler yuksek download ve upload gücüne sahip hattı olanlar yani datacenterlar yani bu işin ehli olanlar
  • 25-05-2008, 14:34:29
    #34
    Üyeliği durduruldu
    O özellikteki kasaya verecegin paranın cok cok ufak miktarını aylık olarak vps ye ver kullan istedigin gibi.

    Eve aldıgın kasayı sen gece yatarken kapattıgın zaman sitelerinde durur. Elektrik kesintisi yaşadıgın zaman yine durur. Modemde sorun cıksın yine durur. Yani hertürlü durur En güzeli vps derim
  • 25-05-2008, 14:42:05
    #35
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net uyeleri bu konuda daha duzgun yorumlar yaptı baska bir forumda inceliyordum yıne benım açtıgım gıbı bır arkadaş açmıs gelen yorumları okudum gülmekten öldüm adam 1 TRİLYON dan bahsedıyor data center kurma işini
    Evet datacenter kurmak için o kadar parayı gözden çıkarman gerekiyor.
  • 25-05-2008, 14:44:58
    #36
    Üyeliği durduruldu
    bizde öle yapıcaz artık ya reseller yada vps olarak dusunuyorum ılk basladıgım ıcın resellerı tavsıye edıyorlar pekı bır şey daha sorcam sunucuyu kendım toplasam ızmır ıcındekı bır data center sağlayan bı yere kendı topladıgım sunucu götursem versem bunun aylık masrafı yıne vps veya resellerden yuksemı olur sonucta yıne sunucu benım data centerlar onların olacak